After 3 days..

Ano..po třech dnech. Byla to hrozná doba. Zase abstinovat od blogování, když vás mám tolik ráda. Jenže já vám to musím prostě vysvětlit, proč se tohleto všechno děje. Jednoduše souvisí to samozřejmě s PPP. Před necelým týdnem mi psychiatrička nasadila nové prášky..Mirtazapin. Bylo to skrze to, že jsem např. týden v kuse nespala.


Ale můžu vám teda říct, že tyto prášky jsou opravdu svinstvo jak nechceš. Sice jsem se po tom krásně vyspala..jeden den dokonce 21 hodin v  kuse (a to jsem brala jen poloviční dávku nejnižší gramáže). Takže ono to na jednu stranu prospělo tomu, že jsem trochu dohnala ten svůj spánkový deficit, ale na stranu druhou? Nebyla jsem schopná jít ani do školy...byla jsem jak zdrogovaná absolutně nevěděla o světě..a co je na tom nejhorší ? Přibrala jsem 6kg, jelikož tyto prášky způsobují otoky a tak nechutné žravky, že se to nedá ani popisovat. A chápete tu souvislost? Doktorka mi na jednu stranu píše prášky pro bulimičky, které tlumí impulzivitu a mají omezovat přejídání a na stranu druhou mi napíše tohleto svinstvo. Hlavně měla strašné obavy, aby mi nenapsala nějaké hypnotika, jelikož jsou návyková a mohla bych jich zneužít a zabít se..jako už 3x, když jsem se probrala na ARO.

577980_562641520420329_480664275_n_large

A to nemluvím o tom, že k psychiatričce jsem se vlastně dostala úplnou náhodou, jelikož by mě nikdo nedokopal k tomu, abych se tam objednala dobrovolně, jenže teď už jsem dospělá a zodpovídám sama za sebe i když ostatně takhle tomu bylo i vždycky předtím. Důvod, proč jsem se k ní nedostala už po měsíci, ale až po třech byl ten, že prášky jsem ještě měla tudíž jsem neměla nejmenší potřebu se s ní bavit a poslouchat, jak se brzo zabiju a potom 14 dní jsem skrze své žravky nechodila do školy a tohle mě nejvíc žene do záhuby. Teď to už druhý den koriguju. Včera mi bylo i dost blbě, takže jsem do sebe stejně nic nedostala a dneska jsem se modlila, abych nevyblila to projímadlo kterého jsem půl litru vypila. Prostě shrnu to..nechápu, proč mi napsala zrovna tyhle prášky. Po tom, co mi byly jejich vedlejší účinky podezřelé jsem zabrousila na internetové diskuze o tomto léku a většina názorů byla ta, že po tom děsivě přibrali, bolela je hlava a vrátila se jim bulimie. No neber to, Andie, že?!

Tumblr_mj30e5iclr1rbh6vfo1_500_large

Nicméně tímto článkem jsem vám chtěla říct, že vás mám všechny moc ráda a nesmírně si vážím vaší podpory. Jste pro mě motivací..takovým pohonem, díky kterému pojedu dál. I přes všechny nezdary.

Ještě jednou moc děkuju ♥

Komentáře

  1. Tak já nevím, vím o tom prd, ale neměla by sis najít doktorku kterou budeš "brát" a důvěřovat jí a ne k ní chodit jen když potřebuješ léky nebo tak?
    Na všechno jsou dobří i špatní doktoři...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, tady jde o to, že když vyzkoušelas přes 20 doktorů během dvou let, už se ti nechce usilovně shánět někoho, kdo ti konečně porozumí. Nejvíc tomu totiž porozumí člověk, co to zažil.

      Vymazat
    2. Anonymní8/3/13 19:55

      Ja tomu rozumiem. Sice nemam diagnozu PPP, ale agorafobiu. Lieky na dep a ataky mi dava obvodna. Clovek len tak nepochopi, co ti psychiatri na sedeniach s "pacientom" spravia. Chapem ta, Andie, zazila som chapaveho doktora, ktory ma tak lutoval, ze som sa lutovala aj ja a z kazdeho sedenia odchadzala s revom. Zazila som aj Cruellu, ktora blabolila iba o terapii sokom. Najlepsi psychiater si ty sama a este niekto najblizsi. A viem aj, co je zavislost na hypnotikach.

      Vymazat
    3. Tak to potom jo, po tolika doktorech se ti ani nedivím.
      Je fakt že s několika doktory taky nemám moc dobrý zkušenosti (obvodní, interna, infekční).
      Nejhorší je, když tě neposlouchají. Po celém dni na interně kdy na mě dělali všemožný pokusy, aby došli k závěru že moje tachykardie je od zubů, že to určitě není nedostatečnou léčbou jejich kolegů na infekčním, jsem toho taky měla dost. A pěkně děkuji, stačilo, udělat výlet po dalších podobných by mě dostalo leda do hrobu, takže chápu... Btw. aby se mi někdo takový ještě hrabal v hlavě, no asi bych ho něčím vzala po hlavě.

      Vymazat
  2. Mirtazapin je svinstvo první třídy, taky jsem ho musela brát, ale už dávno jsem ho vysadila, bylo to strašný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo že....už to nechci ani vidět...ale na spaní to bylo dobrý :D

      Vymazat
  3. Anonymní8/3/13 20:14

    A este som zabudla, Andie. Vydrz to s tymi liekmi, nesmies ich prestat brat. Ucinok sa prejavi az po case, ale ked ich prestanes brat, bude ti horsie. To, co popisujes, su priznaky, kym si zvyknes. Prejde to. Hlavu hore.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju. Škoda že píšeš anonymně...Já vím, že u léků to trochu trvá, než se na tělo adaptují, ale stejně..víš jak..já jsem hrozně netrpělivý člověk.

      Vymazat
  4. tyhle prášky beru =D ne, vážně by se mi hodily... potřebuju a chci přibrat a občas zaspat celý den by taky nebylo marný...
    ale chápu,že pro tebe to nic dobrýho není... já jsem na spaní měla atarax a ten je celkem fajn, je sice na úzkosti, ale spí se po něm báječně... co za ní ještě zajít a nechat si změnit léky? =)tihle tabletkový psychouši jsou stejně na prd =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na tohle moje doktorka bohužel neslyší :/ ....mně hypnotika nikdo nenapíše protože bych jich mohla zneužít. Ale umím si je opatřit jinak..seženu si vše, co potřebuju. Jenže teď válčím s dluhy, takže je to pro mě momentálně tabu.

      Vymazat
  5. Ty jo, tak vidím že to nemáš lehké, tak ti přeji hodně štěstí a hlavně zdraví. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji. Udělám, co bude v mých silách :)

      Vymazat
  6. Ahoj, děkuji za pozvání na tvůj blog. Toto téma mě docela zajímá, sama si různými PPP procházím v průběhu svého života. Takže se podívám, co hezkého tu píšeš. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny tyhle prášky jsou prostě svinstvo. Přijde mi,že snad neexistují jedié, které by neměy nějaké nepříjemné vedlejší účinnky :/ Doufám, že to všecho ustojíš a bude to dobré. Sama na období, kdy jsem musela brát podobné léky vzpomínám opravdu nerada. Chce to hlavně sílu. A s duševní sílou jde překonat všechno ! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Dostala jsem se na Tvuj blog nahodou pres DIY veganskou kucharku. Dekuji Ti za tvoji otevrenost. Tvuj blog me bavi a obdivuju te pro tvoji statecnost. Je videt, ze se se vsim dokazes poradne poprat. Z tveho blogu na me pusobis jako velmi silna zena. Preju Ti hodne sily.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky