Avon Cellu Break

Tentokrát budu mluvit o této novince u Avonu..já jako Avon lady jsem využila nabídky a koupila si je rovnou tři. Jelikož bojuju se svojí obsesí, že se nemůžu namazat krémem, často se sprchovat nebo používat balzámy či lesky na rty, tak mě to alespoň může motivovat abych si to naplácala na celé tělo. Otoků mě to nezbaví, tudíž ani celulitidy ne, ale tak třeba po dlohodobém užívání uvidím nějaký efekt. Potom se samozřejmě budete moct těšit taky na recenzi :)..
A co vy? Používáte zpevňující a takové ty typicky "hubnoucí" přípravky? A jaké s nimi máte zkušenosti?




Komentáře

  1. No něco cosi jsem měla proti celutidě z Avonu. Nějak jsem to moc nepoužívala, tak nevím...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky