BILLA Gusto No. 02


Je tu někdo z vás členem Billa clubu? Pochybuju, že by se nenašel ani nikdo z vašich přátel nebo případně rodičů, kdo by nevlastnil kartičku. Já, i když ne moc dlouho, kartičku vlastním taky a i když mi dodnes není jasné, v čem vlastně tohleto "klubáctví" spočívá, na jednu výhodu jsem přece jen přišla a to na odebírání tohoto magazínu zdarma. Pro "mimočleny" stojí časopis  20Kč, i když ani to by vás nevytrhlo po tom, až se dozvíte, jak často tento magazín vychází. Není to jako u Alberta, kde si ho můžete vzít každý měsíc. Tento vyjde tak 3x do roka, jak to tak pozoruju :D. Nezjišťovala jsem přesně, v jakých intervalech vychází, ale opravdu v hodně dlouhých. 


 ...vydání č. 1 

Nicméně mít kartičku se vyplatí, pokud tam chodíte nakupovat denně nebo alespoň týdně. Po zalistování aktuálním letákem totiž zjistíte, že některé výrobky ve slevě se vztahují pouze pro členy Billa clubu. Já tam chodím nakupovat denně, takže jsem spokojená..hlavně, když narazím na nějakou příjemnou paní prodavačku :). Ale hlavně tu máme hypermarketovou Billu, kde je taky Dr.Max lékárna, kam si denně chodívám pro to svinstvo, kterým se ničím (a vězte, neříká se mi to lehce).


No a ať už si ho půjdeš koupit nebo se přidáš do klubu, možná by tě zajímalo, co tam vlastně můžeš najít. V aktuálním čísle, které jsem pro vás vyfotila nad tímto odstavcem, najdeme např.:

  • článek: Všechny tváře salátu
  • rozhovor s italským šéfkuchařem Giuseppem Daddio
  • zdravé a chutné recepty s chřestem
  • historie vajec + recepty
  • velký článek na téma Magicá síla bylinek
...a mnoho dalšího :)

Tak šup šup do obchodu

Komentáře

  1. Dá se zaregistrovat na internetu?:-)

    OdpovědětVymazat
  2. CUTE CUTE blog! so happy i stumbled upon your it! its adorable! hope you will stop back by mine and follow!

    xo, Kelsey Belle

    www.happiereading.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Do Billy chodím nakupovat skoro pořád, protože je nejblíž, takže i kartičku mám. Překvapily mě kvalitní fotky v minulém čísle, ale tohle mi ještě nenabídli! Potvory!:) Veronika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky