Chceš levnější Oreo? Sáhni po Neo!

Všichni známe sušenky Oreo.
Napřed je olízneš, pak omlékuješ a pak sníš....Jenže věděla jsi o tom, že tyto sušenky mají i své dvojče? No ano, nevymýšlím si. Sušenky s názvem Neo, které seženeš v Lidlu, mají téměř totožnou chuť a seženeš je za nižší cenu :). Pravé Oreo sušenky jsem ani v Lidlu nikdy neviděla, ale tyto mě zaujaly a zkusila jsem je. Tehdy stály nějakých 25 Kč.
Co mě na Oreo sušenkách baví je především to, jak jsou sladké a taky jejich náplň, taková krémová a mléčná. Mňam!


Někomu se tyto keksíky mohou zdát až přeslazené, znám takové lidi, kteří si v těchto sušenkách zrovna moc nelibují. Já jsem s nimi svou první zkušenost měla teprve před měsícem. Dřív mě totiž odpuzovala jejich uhlově černá barva. Ale po ochutnání jsem si je zamilovala. Není to sice moje nr. 1, ale sem tam si je dám třeba ke kapučínu.

A co vy? Jaké sušenky máte rádi? :)


166542_447234721991807_1550509213_n_large

Komentáře

  1. oreo naprosto miluju, ale tohle jejich dvojče jsem ještě neměla :D musím zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  2. great post! I'm following you,can you follow me please?

    http://heel12.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Oreo mi nechutná, přijde mi to jako černé uhlí. :-D

    http://www.nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem je neměla... od někoho jsem zase slyšela, že mají takovou trochu slanou chuť, tak nevím...:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám Oreo ráda, takže se určitě podívám i po těchhle :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky