Essence BIG Lashes

Tuhletu řasenku jsem vyzkoušela u kamarádky a můžu říct, že mě dost zaujala. Když jsem se prvně podíväla na ten kartáček, řekla jsem si, že to žádné terno nebude. Ale nesuď knihu podle obalu, že?! Za nějakých 70Kč jsem si ji letěla pořídit do Rossmannu a nemůžu si stěžovat. Řasy krásně oddělí, zhustí a hlavně je temně černá, takže o výrazné oči je v mžiku postaráno. Taky se teda musím přiznat, že jsem na ni už u jedné bloggerky předtím četla recenzi, kde si ji dost vychvalovala, tak jsem si řekla, proč to nezkusit?! A jsem moc spokojená. Super je, že ji vyrábí i ve voděodolné variantě. Takže co si pořídíme na léto, aby nám bazénová voda nesmočila naše krásné řasy? Přece tuto voděodolnou řasenku :)
Kdybych měla obodovat hvězdičkami, dávám 4 :)


Komentáře

  1. já mám tu stříbrnou a chtěla jsem ji, protože tyhle kartáčky josu naprosto geniální a natočej řasy pěkně ;-) taky si nemůžu na nic stěžovat ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja je jeste nezkousela, ale planuji to:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tu stříbrnou. Teda, měla jsem. Už je prázdná :P Taky se mi dost líbila. Vodě-odolnou mám jinou, ale tahle by byla asi lepší) Nicméně, dala bych skoro stejný počet hvězdiček jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já na tuhle řasenku taky četla chválu, tak si ji snad pořídím, i když k řasenkám od Essence úplně důvěru nemám. I když ostatní jejich kosmetiku mám ráda, takže třeba budu překvapená :-)

    OdpovědětVymazat
  5. mám tú modrú .. omylom som si kúpila vodeodolnú tak sa ťažko zmýva ale inak je super:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky