Good morning guys :*

Všem přeji krásné ráno :)*,
já se dneska opět probudila už v 6 ráno a přemýšlela jsem nad tím, co mám dělat. Zapla jsem si na PrimaPLAY Amerika má talent a už jsem u druhého dílu. Taky jsem stihla shlédnout pár opravdu luxusních vystoupení na YouTube, včetně Melanie Amaro. Snad aspoň k něterým nemluvím jako o španělské vesnici. Co se týče snídaně..tak jsem vypila celý meruňkový kefír z čehož jsem si asi půlku nalila do ovesných vloček. Jenže ty potvory (vločky :D) ten kefír tak nasákly, že to nebylo vůbec sladké a nechutnalo mi to, tak jsem to vyhodila a splácala všechno ostatní, co jsem včera nakoupila. No, to by bylo tak na úvod.

Tumblr_mjdu4kd9mp1rp8q9lo1_500_large

Jinak jsem teď taková plná očekávání, snů a tak...vyplynulo to z toho, jak sleduju Amerika má talent a poznávám, že většina těch lidí, kteří se dostali nahoru, neměli jednoduchý život a museli se nesčetněkrát odrazit ze dna. Inspiruje mě to a myslím, že kladně. Jak by řekl Raego...Věř, běž a dokážeš. A je to pravda.
Dnes mám v plánu jen psát, psát a psát. Samozřejmě mám na mysli sem na blog. Oslovit co nejvíc lidí, aby se sem přišli podívat a informovalo je to o tom, jak se věci skutečně mají. A to mě hodně popohání vpřed...chodí sem více a více zahraničních návštěvníků, čehož si moc vážím a tak zvažuju i variantu překladů článků do angličtiny, tudíž by každý článek byl napsaný ve dvou jazycích a to v českém a anglickém.

Tumblr_mg4wlp0s6x1s1l4swo1_500_large

A teď se pochlubte...co jste měli dnes k snídani a co máte v plánu? :)*

Komentáře

  1. Já měla ke snídani sýrový sendvič + misku s ovocem a čajík :D...jinak v plánu dneska mám splnit pár povinností a pak jen lenošit...jinak ta poslední fotka mi navnadila léto a teplo, už chcii ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé..s tím sendvičem jsi mě inspirovaa docea :) ..asi udu muset jít nakoupit :D

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky