Gurmet, dubnové vydání

Gurmet patří mezi jeden z mých nejoblíbenějších časopisů o vaření (tedy až po Apetitu). Jelikož miluju pečení a předpokládám, že spousta z vás určitě taky, rozhodla jsem se s vámi podělit i o pár pikantkností, které najdete v aktuálním dubnovém čísle, které právě vyšlo. Aspoň o jednom časopisu informuji včas :D.  Tento časopis v obchodech a trafikách nemáš šanci přehlédnout, jelikož mazanec, který je vyobrazen hned na obalu vydání, láká k okamžitému sežrání. No takže je vám už asi jasné, že jsem neodolala a koupila si ho. Osobně mazanec jsem ještě nikdy nepekla a mám recept na několik druhů, ale budu muset vyzkoušet všechny, abych zjistila, jaký z nich je ten "nej". A co tedy ve vydání najdeš?:


  • delikatesní recept na nové brambory s bylinkovým pestem + spoustu dalších
  • fotorecept krok za krokem na francouzský jablečný koláč
  • vše, co jsi nevěděla o olivovém oleji
  • velký rozhovor o bylinkách
  • tipy na originální výzdobu
  • voňavá jarní roláda
  • tipy a nápady, jaké úžasné pokrmy se dají vytvořit z nových brambor, rebarbory či jehněčího
  • a mnoho dalšího.....

Komentáře

  1. Taky mám nejradši Apetit:)

    OdpovědětVymazat
  2. Časopisy o jídle/s recepty si kupuju ráda, ale moje kuchařské umění je víc než bídné. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento časák má ráda strašně mamka :DD:)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky