HTC Desire X - můj miláček a třetí ruka :)

Zamilovala jsem si ho..je úžasnej, roztomilej, dokonalej :)* úúúúuuuuuu....nedá se to slovy popsat. Kam se na to hrabe nějaká iPhone mánie :). Vybírala jsem náhodně a taky podle parametrů. Upřednostnila jsem především velikost displeje, operační systém a funkce. Tento miláček splnil všechna má očekávání. Mám ho v černé variantě...,viz. obrázek ↓

 

Na to, jaké má mobil schopnosti stojí relativně přijatelnou částku, když nakupuješ přes internet. Já osobně takovéto věci přes net nenakupuju z důvodu následně komplikujících reklamací, servisu, záruky apod. Koupila jsem ho přes Vodafone eshop, kde zrovna v tu dobu probíhala akce "o 1000Kč méně při nákupu přes Vodafone e-shop". A navíc jsem se ještě upsala ke studentském tarifu Fér na 2 roky..ten jsem potřebovala hlavně skrz časté smskování a internet v mobilu mimo wi-fi. A proč? Především abych vám mohla blogovat každou volnou chvíli, číst vaše krásné komentáře, obíhat vaše blogy a prostě se vám naplno věnovat. Sice se dnes ve většině míst připojíme snadno přes wi-fi, ale jsou situace, kdy např. potřebuješ zjistit, v kolik ti jede vlak, autobus nebo MHD a nemáš na vybranou..otevřeš aplikaci Idos jízdní řády a víš to hned a nestáhne ti to žádná data. Nemám internet přes mobilní síť neomezený, ale jen na 300 MB, ale vystačím si s tím v pohodě.
Mobil mi vyhovuje, akorát se chystám si vyměnit kryt, protože mi špatně drží. Jediný zápor, který bych zrovna konkrétně krytu telefonu vytkla je, že má velmi špatné zaklapávání.

Komentáře

  1. taky nikdy nevystačím s internetem:(

    Zvu tě k sobě na jarní giveaway http://by-anett-s.blogspot.cz/2013/03/jarni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně ten má spolužačka a už má prasklý display, asi ho nemá tak ráda jako ty :D Jinak já mám internet 150 MB a taky to stačí supe, protože někde jsem na internetu přes wifi a když přesáhnu ten limit 150, tak se mi jen zpomalí, ale jede dál :D

    OdpovědětVymazat
  3. Girl, I love YOUR ARTICLE ABSOLUTELY!
    I just came across your blog and it's great, I'd love to keep in contact with you. Would you like to follow each other?
    Let me know by leaving a comment on my blog saying you did, and I promise I'll follow back!

    www.thechicetoile.blogspot.com

    xoxo, Francesca

    OdpovědětVymazat
  4. htc:O jo kdo by si takovou krasotinku nezamiloval!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem chtěla htc ale jiný typ, nakonec jsem slyšela samé špatné recenze od známých co se v telefonech vyznají, tak jsem chtěla samsung galaxy ace, nakonec nemam nic protože nejsou peníze ani spozoři:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že jsem ho neviděla, když jsem si kupovala mobil:/

    OdpovědětVymazat
  7. I love your blog. Maybe you can visit my blog and follow me :)

    xo

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je super:) je pěkný a hlavně, když si s ním ty spokojená

    OdpovědětVymazat
  9. Świetny ;3 Obserwujemy ? ♥
    Wpadnij | best-frieend.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. já chci taky nový telefon, ten můj se už pomalu ale jistě rozpadá!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Naozaj je veľmi krásny! :) Aj ja by som taký chcela ale budem si musieť ešte počkať.

    OdpovědětVymazat
  12. Skôr by som ho brala v bielej farbe, tá HTC-čkám pristane :) Ale inak vyzerá luxusne!

    PS: Príď a zapoj sa do mojej veľkej jarnej giveaway o balíček kozmetiky a ďalších drobností:
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    S pozdravom Zuzana Stanko, prajem krásny deň
    http://sueandcolours.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. WOW! you have an amazing blog with wonderful pictures. would you like to follow eachother? just let me know :)

    xoxo♥

    http://xamysdiary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ciekawy blog. Pozdrawiam


    ania-milena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky