I can do it

Krásný večer děcka moje :*,
Podruhé ve svém životě zkouším blogovat z mobilu. Zrovna mi skončil pracovní pohovor a sedím ve vlaku, zpožděném rychlíku, který měl vyjet už před čtvrt hodinou...no potěš koště. Upřímně z toho pohovoru mám užasný pocit a hned zítra už mám ukázkovou konzultaci a v sobotu velké školení v Brně...konečně zase moje milované Brno, kde mám ty největší zlatíčka na světě..tedy konkrétněji z okolí brna, ale v Brně se scházíme. Slečna, co mě bude zaučovat v základech je příjemná a zároveň si umí sjednat respekt a váží si sama sebe...to by mě mohla naučit, co?!:D ..nicméně prý má ze mě radost, tak snad to dopadne dobře. Já se teď s vámi na chvíli rozloučím a zbytek dopíši třeba.zítra..ještě skrz ten debilní zpožděný vlak nestihnu nakoupit a budu o hladu...dneska jsem držela půst kvůli novoluní, ale stejně to nebude mít žádnej efekt, já přibírám i zq vzduchu. Už se těším až kromě klientů budu koučovat i sama sebe...
Mějte se krásně


Komentáře

  1. Na blogování z mobilu se neopovažuji :D

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k úspěšnému pohovoru!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k úspěšnému pohovoru! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky