Kam se poděl Kevin ?

Asi nikdo si nedokážeme představit jediné Vánoce bez filmu Sám doma. Nebo alespoň já ne.
Jenže v posledních měsících jste si mohli všimnout, že internetové diskuze, facebook apod. jsou neustále plné spekulací o tom, jestli je herec Macaulay Culkin, známý jako Kevin ze Sám doma, opravdu po smrti nebo stále žije.
Nedalo mi to a projela jsem google a jiné portály skrz naskrz a našla jsem následující info. Macaulay Culkin se údajně v prosinci roku 2012 pokusil o sebevraždu, kdy byl ale jeho pokus neúspěšný, jelikož ho záchranka stačila včas dovézt do nemocnice. Také byl prý obětí několika předávkování heroinem. Herec už dlouhá léta drogy bral a stala se z něj opravdu troska, což na něm bylo i na první pohled vidět. Některé servery informují o tom, že zemřel ještě v prosinci právě na již zmíněné heroinové předávkování, jenže což mě už opravdu pobavilo je to, co jsem našla na serveru necropedia.org, kde jsem se dočetla, že Macaulay Culkin zemřel 18. března 2013 (!) ve věku 32 let. Přičemž 18. března je až zítra, pokud mám koupený správný kalendář :D. Takže těmto spekulacím nejspíš ještě dlouho nebude konec, jelikož nikde není napsáno, jak se přesně věci mají. Kdyby někdo něco věděl, případně nás mohl kontaktovat z USA, budu jen ráda, když nám tyto spekulace objasní :). Já sama jsem teď ve spojení se známým v USA a hned, jak se připojí se ho na to zeptám, takže uvidíme.

74978_553989517963942_649859017_n_large

Komentáře

  1. Řekla bych že je ho fakt škoda:-( no jo prostě kdo padne do těhle ,,sraček,, tak je to v háji:-(

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda že spadl tak nízko :/// mimochodem krásný vzhled :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky