Keep calm and write new articles

Jojo...slyšíte správně..teda myslím čtete :)
Dopila jsem svůj kelímek chemické horké čokolády z automatu, jelikož jsem měla takovou předtuchu, že když si zase nedám něco sladkého, nevymyslím ani kousek článku. Přitom se mi toho hlavou honí opravdu spousta.
Chtěla jsem napsat už včera, co se za celý den odehrálo, ale jaksi na to nebyl ani čas ani nálada. Mám-li se přiznat- nálada není nikdy, ale musím se nějak překonat, jelikož vás mám ráda a naplňujete mě víc než cokoli na světě. Konečně cítím, že má něco určitý smysl.

Tumblr_miyp02s8j51rlecgao1_500_large

Včera, jak jsem už psala v jednom z předchozích článků, jsem navštívila svou psychiatričku cca po 2,5 měsících. O tom, co mě v blízké budoucnosti čeká a nemine informuji v dalším článku zvlášť.
Dnešním pokrokem pro mě je, že jsem se odvážila jít konečně po skoro dvou týdnech do školy. Včera jsem dostala i od doktorky trochu "sprda", abych tam dneska šla. Nechtělo se mi, bála jsem se..ale nakonec jsem se plna strachu přemohla, nazula své zimní zničené tenisky, sešla tři patra a zamířila si to do toho ústavu hrůzy, kde mě to ničí každou sekundou.

557079_186918304776981_1982089146_n_large

Samozřejmě klasika..co se nestalo?! Přišla jsem do šaten úplně spocená, lily se ze mě litry potu a to jsem nebyla ani nějak extra oblečená, prostě jsem se přizpůsobila počasí. Je mi nepříjemné v tomto stavu někam chodit, když jste celí promáčení a je vám s ostatními nepříjemně, ale teď už je konec čtvrté hodiny a já jsem tu vydržela. Musím se pochválit..když už to neudělá nikdo za mě :). První hodinu jsem sice dostala hned písemku, ze které mám za 5, protože jsem absolutně nevěděla, která bije a ještě ke všemu to bylo z matiky, takže se nebylo čemu divit. Potom jsem si napsala omluvenku na dvouhodinovku těláku..stejně se cvičí na hrazdě a to bych dostala tak šestku, kdyby byla v těch známkovacích osnovách. Chybí mi toho strašně moc doplnit atp. a nevím, jak to zvládnu. Nyní sjednávám s vedením školy individuální plán na dobu pobytu na psychiatrii, kam bych měla v nejbližší době nastoupit, tak uvidíme, jak to dopadne, ale myslím, že by s tím neměl být zas až takový problém.
Kdybych měla pominout své výčitky ze snídaně a z toho, že jsem vypila dnes už asi 4 dcl kapučína a horké čokolády dohromady, dalo by se to celkem vydržet. 

Tumblr_miz3auaaiy1rtecfzo1_500_large

Měla jsem už na tento víkend plán, ale skrz své stravovací návyky, stavy z nových léků a nálady..což souvisí jedno s druhým, své plány budu muset zrušit. Ale to už je pro mě poslední dobou takové rutinní. Nikdy nic nevyjde, když se na to těším. Měly jsme mít sraz s holkama ze skupinové terapie s PPP, jenže shodou špatných okolností se sraz nekoná, což mě na jednu stranu mrzí, ale naprosto jejich důvody chápu..děje se mi to samé.
A abych si udělala trošku radost, sehnala jsem úžasnou chlupatou bílou mikinu s velkým límcem, ve které vypadám jak plyšák, ale strašně se mi líbí..ještě když k tomu připočtu ty mega papuče se sobem, tak je to opravdu skvělá kombinace. Asi něco jako když se Bridget Jonesová ve stejnojmenném filmu setkala poprvé s Marcem a měl na tobě "ten úžasný svetr se sobem" :D, pamatujete?!

Tumblr_mf8vf94hfh1r3gb6ao1_1280_large

Komentáře

  1. Hele, důležitý je, cítit se dobře! A sobi jsou strašně roztomilí!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Mas hezke články a blog :) budu ráda, kdyz mě navštívis na : www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní3/3/13 18:18

    Ahoj, zaujal mě tvůj článek. Zajímám se o téma pro ana blogů a jejich autorky, čtenářky a komentátorky a píšu o tom bakalářku. Pokud nějaké pro-ana blogy sleduješ nebo jsi sledovala, měla bys chuť mi pomoct? Případně by se to mohlo týkat i tvého blogu, protože tím, že se zabývá PPP je pro mě neuvěřitelně zajímavý a cenný. Jde o rozhovor budˇ na skypu nebo osobně se zárukou naprosté anonymity(písemně strvzené). Velmi obdivuji tvoji otevřenost tady na blogu o všem mluvit. Pokud bys byla ochotná mi pomoci, můžeš mě kontaktovat na mail: luciebra@seznam.cz
    Byla bych moc ráda! Díky, Luci

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky