Kouzlo okamžiku..aneb zprávy od vás pro mě

V tomto článku bych se s vámi strašně ráda podělila o svoji radost, kterou mi udělala má spolužačka ze základky, kamarádka a věřná čtenářka, jak říká, Lucinka.
Tato zpráva mi přišla zrovna v den, kdy mi bylo opravdu hrozně, byla jsem oteklá, přecpaná, že to ze mě málem vyletělo, nalitá vodou atp...a zrovna mě přepadly strašné chmury a myšlenky na to, jaké by to bylo, kdybych tu nebyla. Řekla jsem si, že si vzkaz od Lucinky přečtu až mi bude líp, protože v tu chvíli, kdy jsem všechno podělala, si to přece nezasloužím. Dneska mi bylo o něco líp a před nějakými deseti minutami jsem se rozhodla, že zprávu dočtu až do konce. Nedokážete si představit, jak mě tohle dojalo.. a chtěla bych říct, že tohle je pro mě tou největší odměnou v životě a za to, co dělám. Ten krásný pocit, že to má přínos i pro někoho dalšího a že ten člověk miluje tvou tvorbu, to, o čem píšeš.. Velký a nepopsatelný dík! ♥
Snad se nebudeš zlobit, když to anonymně zveřejním, ale je to jako můj deník a víš, že si sem píšu vše, co si chci pamatovat. :)

drahá Andrejko,
uz hrozne dlouho se ti chystam napsat jenze jsem hrozne nespolehliva a dostala jsem se k tomu az ted  takze... Za prve ti chci zpetne poprat k narozeninam, vsechno nejlepsi, hodne zdravi, lasky, stesti a sily do tveho boje ze ktereho urcote jednou vzejdes jako vitez  opravdu ti moc drzim pakce do zivota  za druhe dekuju za krasne prani k mym narizenim od tebe me to obvzlast tesi jsi uzasny clovek ktery to (nepochybuji) myslim vazne a nerika veci jen tak.... A za treti musim smeknout klobouk nad tvym blogem, je naprosto uzasny, nadherne pises a jsi velice uprimna v tom co pises nasadila si mi brouka do hlavy asi si taky nekdy zalozim blog ale bohuzel nemam o cem psat pisu moc rada ale nestiham to  jsem moc rada ze tam pises clanky o poruchach prijmu potravy velice me toto tema zajima (sama vis ze moje teta ma s anorexii a bulimii dlouhodoby problem a mam pocit ze ji timto zpusobem mohu pomoci kdyz se o tvych pocitech a vecech okolo dozvim vic). Taky se ti musim proznat ze jsem nejednou pri cteni tvych vlanku uronila slzy nad tim jak si statecna a bojujes se vsim a zvladas to uzasne ja bycj ve tve situaci nezvladla absolutne nic po prvnim problemu bycj se sesypala jenze ty sis protila tolik a porad mas odvahu a silu jit dal... Jses muj vzor! Je mi az trapne ze jsem si nikdy na zakladce nevsimla ze mas nejaky problem vzdycky si pro me byla holka ktera ma radost ze zivota a je vzdy usmevava a optimisticky naladena, stydim se za to ze nevim jak to pomoct, prosimte kdykoliv budes mit nejaky problem, spatnou naladu nebo sǐe budea chtit vykecat tak me kontaktuj privitam te s otevrenou naruci a budu se snazit udelat maximum pro to abych ti pimohla a ty byla stastnejsi  verim ze nakonec dokazes prejit tu hruzniu nemoc a budes zit naprosto normalni uzasnej zivot s uzasnym chlapem kterej te bude milovat a budes mit jen radosti a minimum starostí  ) a kdyby si nekdy mela vseho po krk a chtela s tim seknout tak si vupomen ze ja to verim a vzdy ti verit budu! Jsi uzasna osoba kterou nekonecne obdivuji a beru te za velky vzor a motovaci v mem zivote! Nepodcenuj se jednou dokazes velke veci... 
Preju vsechno nejlepsi do zivota!
Tvoje obdivovatelka, fanynka, ctenarka a kamaradka (sice spatna ktera te skoro nezna a nevida te ale o tak :D) Lucie Ch. 

Tumblr_lrmpy17fi81qhjy3bo1_500_large

Komentáře

  1. Anonymní9/3/13 15:00

    Naozaj krásna a potešujúca správa!! :-)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní12/3/13 19:01

    Jee :´) Teď si mě zase dojala ty, mam slzy na krajicku a usmivam se jak debilek :) :D Jsem moc rada ze te má zpráva potesila a samozrejme ze mi nevadi ze sis to sem dala je to zprava pro tebe se kterou si muzes delat co se ti zachce :) (akorat neumim psat a mam tam strasne moc chyb a preklepu za coz se zpetne moc omlouvam :/ :D) Vsechno je mysleno naprosto uprimne :) Moc si mě potesila :)
    Lucka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky