Moje TOP programy na úpravu fotek

Fotky někdy upravujeme všichni..někteří pořád :). Narovinu vám řeknu..neumím pracovat s Photoshopem, nikdy jsem to nezkoušela a ani se mi nechce kvůli úpravám fotek stahovat nějaké programy a vždycky hodinu čekat, než se nainstalují aktualizace. Jednoduše napíšu do kolonky s adresou např. picmonkey.com a můžu upravovat zdarma cokoli si zamanu, případně udělat z fotek i nějaké koláže, přidat rámečky, speciální efekty apod.

1.) Picmonkey 

Tohle je pro mě stránka Nr. 1. Sice od nového roku zavedli za některé efekty podmínku zpoplatnění, ale i tak se dají fotky upravit do skvělé podoby i  s tím, co tam zbylo. Tento program někteří určitě znáte. Super je si ho stáhnout např. pro iPad nebo Android :), kde potom můžete upravovat fotky i z mobilu třeba při cestě ze školy. Logo s opičkou vám každopádně napoví, že jde o Picmonkey

adresa: www.picmonkey.com


2.) Pixlr

Program na podobné bázi jako ten předchozí :). Upřímně..moc si v tomto nelibuju a nezkoumám, který program pro pravy fotek je ten "nej", takže si s těmito dvěma v pohodě vystačím

adresa: www.pixlr.com


A jelikož se v této sféře nějak moc neorientuju, ráda bych si od vás nechala poradit, které programy jsou vaše TOP? :)

Komentáře

  1. Picmonkey vůbe neznám :) ale pixlr ten používám také když potřebuji rychle upravit fotku :) Já jsem teda spíš na ty programy vlastním Photoshop CS5 a jestli mám oblíbený program na retuše Photo! Editor....

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já preferuji photoscape :)))

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jee fakt diky za typ ... ♡ ❤ ♡ hned sem zkousela

    OdpovědětVymazat
  4. já fotky upravuju jedině ve photoshopu, někdy i ve photofiltru, ten je jedodušší. Co se týče programů přímo na internetu, používala jsem picnik, ale ten je bohužel zrušený :/

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tipy, já moc neupravuji:)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobre, photoshop používať neviem takže toto sa bude hodiť. :D

    OdpovědětVymazat
  7. ten picmonkey poznam a dost casto ho aj vyuzivam, ale nepaci sa mi to ze uz skoro za vsetko treba platit totiz donedavna bolo vsetko na tejto stranke zadarmo :/

    OdpovědětVymazat
  8. Pixlr som si na základe jednej recenzie stiahla do svojej SIII mini a som velice spoko!!! čo sa týka úpravy fotiek v počítači ja občas používam Picasa 3, síce mi lezie na nervy to, ako si tento program automaticky sťahuje všetky obrázky, ktoré máš uložené na základnom disku C, ale inak je fajn, dajú sa v ňom robiť koláže a plagáty a hlavne je jednoduchý (narozdiel od prekliateho photoshopu)...o pickmonkey som ešte nepočula, vyskúšam! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky