Nauč se Gangnam Style taneček

311109_300414626727019_1048777356_n_large

Asi ses taky nevyhla této fenomenální písničce od PSY Gangnam Style. Řeknu-li upřímně, já tuto písničku od samotného začátku nenáviděla..absolutně jsem nepochopila, co na tom kdo vidí a soudila, že to nemůže přece poslouchat normální člověk, co má aspoň špetku hudebního sluchu a vkusu. Ale jednoho dne jsem brouzdala po YouTube a narazila na toto video a poprvé jsem shlédla tento oficiální videoklip. A jelikož jsem viděla, že všude kolem se tancuje Gangnam Style a ten taneček se mi líbí, mrkla jsem na nějaké tutorialy a můžu říct, že to zas tak těžké není. Neumím to sice přesně, ale dost jsem se u toho zapotila :). Takže kdo chce oslnit na příští párty, tak tady něco pro vás:






Komentáře

  1. Taky jsem jí ze začátku nemohla ani slyšet, rvalo mi to uši.. teďka sem si i zvykla, když jsem jí pak slyšela všude. A teď jí už zas neslyšim vůbec! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hello from Spain: Gangnam style is very famous in my country .. Keep in touch

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj právě jsem objevila tvůj blog a je mi hrozně sympatický!:)Přečetla jsem si pár článků a musím říct, že mě jich spoustu dojalo. Jsi moc milá a krásná dívka. Stašně moc ti fandím, aby se to všechno povedlo dotáhnout do konce!Držím ti pěsti.Drž se!♥♥♥
    XXX
    -Pearl z blogu: http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Hey sweety! Thanks for stopping by (: I heartly appreciate! And sure following you via gfc and bloglovin! Follow me back on both! Amazing post! Stop by me soon again!xx

    With love ♥
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. http://eeverywomen.blogspot.sk/
    pozyvam :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj spriatelíš blogy?
    www.tearsofanangel.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. písnička je velmi pěkná ale ten taneček sme zkoušela už tolikrát a nemožný :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný článek, pokud bys měla zájem, tak tě zvu k sobě na blog na giveaway http://praguelibertine.blogspot.cz/2013/02/my-bathroom-gillette-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  9. You have a lovely blog, just stumbled across it now
    Would you like to follow each other via GFC and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back
    My blog is a fashion/lifestyle blog!
    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky