Nová rubrika Tutorials

Přátelé, kamarádi.. :),

přicházím s novou rubrikou Tutorials...aneb DIY(známé jako "Do It Yorself" aneb urob si sám :D).
Vím, že to teď hodně frčí a já osobně si na tom taky začínám poměrně dost ujíždět. A jelikož na blogu píšu jen o věcech, které mě zajímají a mají se mnou něco společného, rozhodla jsem se, že vám sem každý týden dodám nějaké fotky s návody, jak zinovovat své staré věci nebo jak si zkrátka vyrobit něco, z čeho se stane naprostý trhák.

8528143250_439c5c63da_b_large

Upřímně doufám, že si i tato rubrika najde u vás oblibu a budete sem chodit o to raději.
Zjistíte, že fantazii se skutečně meze nekladou a doufám, že se některými návody necháte inspirovat..stejně jako já:)


Komentáře

  1. super, zbožňuju různé DIY a nápady, jak si cokoliv vylepšit :))) děkuji :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem na ty návody zvědavá :) Těším se!

    OdpovědětVymazat
  3. Amazing!!! Love the flower headband

    lets follow??

    http://dress-for-the-image.blogspot.co.uk/

    x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello der, tere's no way how to add some comment on your blogspot..i'll be glad if u will follow me. Take care! xxx

      Vymazat
  4. very nice blog, i'm going to defnitely stop by more often. :) would you like to follow eachotheron GFC and bloglovin? :) let me know!
    misselegant06.blogspot.com
    bloglovin.com/misselegant06

    OdpovědětVymazat
  5. Zvala jsi mě na tvůj blog a moc ráda ho budu číst, protože se o PPP taky trošku zajímám, ikdyž spíš z pohledu, že je to věc, které jsem se naštěstí vyhla, ikdyž jsem k tomu pomalinku také našlapovala.
    Na DIY se těším! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě nikoho nenutím, aby blog četl..jen ty které to zajímá, takže budu moc ráda, když i ty budeš patřit mezi ně :)

      Vymazat
  6. thank you dear! i'm following you through GFC and bloglovin! :)
    thank you dear! im following you now too. :) take care!
    misselegant06.blogspot.com
    bloglovin.com/misselegant06

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky