První videoreporty na spadnutí :)

Krásný den, zlatíčka

Jóoo..fakt, čtete správně :). Konečně jsem se odhodlala k dalšímu správnému kroku a včera vyvěsila na svou facebookovou zeď prosbu o nějaké papírové kartony. No samozřejmě na tuhle neobvyklou prosbu aby se někdo ozval, že? :D...ale ke všemu štěstí se ozval Pepík...přítel od mojí kamarádky Verunky ze základky, že prý kolik toho potřebuju..říkám tak 2 x 6 m a on to zlato mi dovezl několik plat kartonů asi před dvěma hodinami před panelák. A to tam na mě ještě chudák hodinu čekal v autě, než dojdu. Trochu jsme se totiž předtím nepochopili v smskách. Psal, že je před domem, v kolik tam budu?! A já to pochopila, že před svým domem ..bydlí totiž tady kousek na vesnici za městem :). No..takhle se poznají kamarádi. Néé, fakt, on je zlatej kluk, vychválila bych ho do nebe v tuhle chvíli. Dobrovolně se ozval, neměl vůbec žádný kecy kolem toho, jak mu za to musím být vděčná atd. a prostě očividně neměl jediný problém s tím, aby to pro mě udělal. Tak se poznají přátelé.
No..to by bylo tak na začátek..

Tumblr_miolch9i8p1rgivezo1_500_large

Tady vkládám pár foteček, abyste opravdu věřili , že se na projektu začíná pilně pracovat. Pepíku, i když to nečteš, tak moc děkuju :)

Čti dál ↓ viz. Další informace
No a k čemu že by měly tyto kartony sloužit? Tak to se dozvíte v některém z příštích článků :). A nebo neee..řeknu vám to hned teď. 
Jelikož bydlím dočasně u báby, kde je to skutečně jenom hrou na to, "jak přežít" a všude kolem je tu plno staré veteše a nedá se tu nikde natáčet, rozhodla jsem se udělat si takové leporelo pro svá nastávající videa, která už budou mít různou tématiku. Zítra půjdu o volné hodině do města do papírnictví nebo někam do obchodu pro pěkný balící papír a udělám nějaké pěkné pozadí. Samozřejmě zrod tohoto gigantického kartonu budu fotodokumentovat, to mi můžete věřit.
Vím, že už jsem videa slibovala dřív a nedostalo se na ně, ale teď aspoň můžete vidět, že jsem na tom začla skutečně pracovat. Přece bych si sem ty mega kartony nepřitáhla jenom tak.
A důvody, proč se na videa ještě nedostalo? - Zkrátka víte..moje neustále kolísající váha, která leze nahoru a nahoru kvůli zavodněnému tělu..to je jedna z těch nejhlavnějších příčin. Dále bych také vzala v potaz vyčerpání ve škole, jelikož má absence od začátku druhého pololetí čítala asi 3 týdny a teď to mám za pár dní všechno dohánět. Upřímně - mám toho nad hlavu..až až prostě..

Tumblr_m8egwvonfw1rwwtido1_500_large

Komentáře

  1. ahoj, díky za návšěvu mého blogu, určitě si to tady prohlédnu, vypadá to zajímavě. mohl by tě zajímat i můj druhý blog o zdravém stravování a zdravých receptech zdravejist.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky