Raego - kluk, který nám otevírá srdce

Dlouho nepřibyl žádný článek v rubrice Celebrities a já se rozhodla to změnit. Popravdě nikdy si nedělám o celebritách a o lidech všeobecně nějaký obrázek, když je neznám, ale Raego mě, jak se říká, chytil za srdce. V jeho písních cítím sílu, odhodlání, kuráž...no prostě něco nepopsatelného. Tento kluk jistě neměl jednoduchý život, ale i přesto nezůstal ležet na zemi, ale vstal a šel čelit všemu, co mu stojí v cestě a takových lidí já si cením nejvíc..těch, kteří věří, běží a dokážou, jak by řekl Raego.

576002_10150756226724410_528469409_9447497_997133602_n_large

Mě není lehké si získat, ale on je jeden z mála, kterému se to podařilo. Necítím z něj žádný závan touhy po komerci, zviditelnění se a touhy po penězích. On zkrátka dle mého názoru dělá něco, co miluje a tak dlouho u toho vytrval, že si ho oblíbilo časem více a více lidí..zkrátka hudba- ano, to je to, v čem tento kluk vynikl a co ho drží nad vodou. Slyšeli jste už jeho texty? Cítíte, že jsou psané životem? Já ano! A to se mi na tom líbí nejvíc. Ač neposlouchám tento styl hudby, jeho písničky mě zaujaly téměř všechny...a hlavně tím, že je píše sám život..jeho život a život lidí jemu blízkých...ať už třeba kamarádka Christiny Delaney nebo Viktorie Krásné. 
Někdy mě až rozesmívá, co všechno s ním mám společného. Také je to takový snílek jako já, který tajně doufá, že za tou obrovskou duhou najde jednou tu svou princeznu. Normálně mívám u interview "poker face"..nijak se netvářím, ale když jsem ho slyšela v jednom rozhovoru tuto větu říct, pousmála jsem se..a přitom jsem vůbec nevnímala, že se usmívám. Byl to balzám na duši..slyšet, že tu ještě takoví lidé existují. Každopádně mu přeji jen to nejkrásnější a zdárnou budoucnost k tomu. Myslím si, že je to člověk na svém místě, který se nebojí říct nahlas svůj názor a zaslouží si šťastný život. 
Není to jako u jiných mých rádoby přátel, když si čtu, nebo spíše jsem nucena číst jejich statusy na facebooku, kdy píšou o nějakých pakárnách v televizi nebo litují sami sebe. On je prostě co status, to perla. Jeho postoje, názory, to, co říká ve svých řádcích...zkrátka je to kluk, který nám otvírá srdce.  Jsi mou velkou motivací, Raego! A teď pojdte všichni se mnou.. "Věřím, bežím a dokážu!"

Komentáře

  1. Cute blog! Definitely following now, stay in touch xx

    thedailysugar.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky