Starting being myself

Je teprve deset, ale mně už se oči zavírají jako by byla půlnoc,
Potřebovala bych udělat tolik věcí a já pořád nevím, kde začít. Samozřejmě, že u sebe, ale na druhou stranu musím mimo to stíhat i plno ostatních věcí. Já bych se s vámi ráda podělila o svoji radost z dneška, kterou mi pak sice večer narušila babka, když jsem přišla "domů". Je to takový divný pocit, když to slovo domov musím psát v uvozovkách, jenže je to tak, já nemám skutečný domov, tudíž to musím potom trochu zobecnit. Dnes jsem podepsala v práci licenční smlouvu s Herbalife a už se nemůžu dočkat, až budu mít plný diář naobjednaných klientů. Byl to už delší dobu můj sen - budu taková ta "business woman", kterou bude neustále někdo potřebovat, vyhledávat, bude závislý na ní a její pomoci..tento pocit totiž miluju. Už teď mám potenciální zákazníky, za což jsem moc ráda. Oni totiž ví, že se tím zabývám už pět let a jsem do toho tak zapálená, že div neshořím :D.

Bfluvm2ccaerklc_large

Ale k úspěchu vždy vede dlouhá cesta..nic není zadarmo. Nyní se musím učit 4 brožury týkající se distribuce u Herbalife a až dojdou mé kolegyni na účet peníze za licenční smlouvu, které jí tam pošlu ve čtvrtek, tak už budu registrovaná oficiálně. Poté mě čeká první lekce zaškolení. Dostanu materiály, ze kterých pak budu přezkoušená a pak v praxi si budu muset přivést někoho na zkušební konzultaci, kterou bude certifikovaná kolegyně sledovat a na základě toho a závěrečných zkoušek pak dostanu certifikát. Každopádně jsem za to strašně ráda, že jsem jediná z těch všech lidí, co se účastnili komparzu na nutričního kouče, kterou si vybrali a hledali ji. Nejen, že mi to dodalo na sebevědomí a takové té duševní jistotě, ale především je to práce, která mě nesmírně baví a miluju ji. Jsem pevně odhodlaná k tomu, že nejdřív musím dát do kupy sama sebe, abych mohla pomoci ostatním. Bude se mnou sepsán můj osobní plán na míru a jsem zvědavá, jak to dopadne...kolik mi vyjde na Tanitě viscelárního tuku, tělesné vody, metabolický věk apod. Každopádně to bude katastrofa s mou životosprávou. Moje vize je ta, že nejdřív budu muset do té nemocnice a infuze, kde by se mi alespoň trochu spravilo vnitřní prostředí, především nečinnost ledvin a potom bych naplno najela na ten osobní plán. Tento pátek mě čeká nutriční konzultace u konkurence :D, ale tu jsem vyhrála zdarma, takže pšššt. Aspoň uvidím, co zase druzí dělají jinak, jaké mají finty a tak. Vždyť to se přece vyplatí vyčmuchat něco u konkurence, ne?
Tumblr_m83y0sp8rq1rbtvimo1_500_large

A to jsem vám ani neřekla, jak jsem dneska napřed nestihla vlak a pak jela šalinou "načerno" :D. V Olmu už se mi to stalo nesčetněkrát. No, naštěstí mě nikdy nechytli. Ale tentokrát jsem opravdu neměla peníze na jízdenku, protože ještě nemám na účtě výživné, takže jsem měla akorát na vlak. Cestu tam jsem absolvovala autobusem, který tu naštěstí jezdí pořád. Jenže v domnění, že mě autobus zaveze na autobusové nádraží mě zavezl někam úplně jinam a já dneska měla zkušební konzultaci, kde byl jeden manželský pár a já si dělala poznámky co a jak apod. a musela jsem tam být s nějakým předstihem samozřejmě. Taky mi to tak bylo nařízeno. Nu a cesta nazpátek nebyla o nic lepší. Jak jsem byla ze včerejška zvyklá, že jsem měla koupenou jízdenku na vlak rovnou se zpáteční slevou, tak jsem dnes sedla do vlaku v domnění, že v peněžence mám jízdenku..jenže minutu před odjezdem (naštěstí!) mi došlo, že jsem se TAM vlastně dopravila busem, nikoli vlakem, takže jelikož to byla minuta před odjezdem, už jsem nestihla koupit jízdenku a vrátit se zpět. Takže jsem mrzla jak homeless na nádraží a studovala ty brožury. Nakonec jsem ae ve zdraví dojela, jinak bych vám sem ani nepsala :).


Teď se s vámi rozloučím a popřeju všem krásnou dobrou noc :*

Komentáře

  1. Páni, tak to ti moc přeju :). Herbalife miluju, doma máme snad všechny výrobky co existují :D.Přítelkyně mojeho táty už v tom pracuje dlohhá léta :)Držím palečky, je to skvělá práce, taky se do toho hodlám pustit, jak ukončím střední :)

    OdpovědětVymazat
  2. That food looks delicious!

    Mind taking a second to check out my blog? I love feedback :)
    www.rosewaterreflections.blogspot.ca
    xx

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní16/3/13 09:43

    máš hodne zajímavý blog a pěkný design! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky