Synergen pleťová voda

Určitě se vám už někdy stalo, že jste nebyli zrovna při penězích a narychlo jste potřebovali koupit pleťovou vodu, protože bez ní se nikdo, kdo se líčí neobejde. Jenže máme snad peníze každý měsíc zahodit 150 korun za nějakou "značkovou" vodu, která kolikrát nemá ani nejmenší účinek nějaké své levnější konkurence?!
Já jsem v tomto stavu nouze zašla zrovna do Rossmannu s vizí, že musím sehnat nějaký přípravek tak cca do 50-, a povedlo se. Běžně chodívám do dmka pro pleťovou vodu od Baley, ale v drogeriích Rossmann mají také svou speciální značku a to Synergen. Podívala jsem se na lahvičku, na to, na který typ pleti je voda vhodná a už skončila v mém košíčku. Popravdě jsem s ní hodně spokojená.


Klady:
  • pleť mě po ní neštípe, nepálí ani nic podobného
  • mastnou pleť vyčistí, zmatní, ale NEVYSUŠUJE
  • příjemná vůně
  • skvělá cena
  • více druhů pro různé typy pleti
  • zjemňuje póry
  • s ovocnou kyselinou
Zápory:
  • bohudík jsem nenašla ani jeden zápor, takže ode mě dostává 1* :)

Komentáře

  1. Tyjo tak tu neznám :) Určitě vyzkouším

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle vodu mám a je skvělá :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky