Tender Care aneb Zázračný kelímek od Oriflame

Tak v tomto případě neexistuje nikdo, kdo by o této doslova kouzelné věcičce neslyšel. Každý ho používá, každý ho miluje. Je nám univerzálním pomocníkem do kabelky, pomůže nám když se pořežeme, na drobné ranky, odřeniny, strupy, virážky, záděry, nehtovou kůžičku, ale poslouží rovněž jako skvělý a vyživující balzám na rty a můžeš si vybrat rovnou z několika příchutí a to klasický, čokoládový, třešňový, vanilkový, karamelový a nyní i kokosový, který se i u nás jistě brzy objeví v jednom z následujících katalogů. Já už Oriflamu pracuju již od svých 15ti, takže vás budu o všech novinkách spolehlivě informovat :)..


Klady:
  • je všestranný, pomůže opravdu na vše, na co si vzpomeneš
  • krásné balení vhodné i jako dárek pro tvé blízké
  • výběr z různých příchutí
  • rychlý a jistý účinek
  • vysoký obsah propolisu
  • nejoblíbenější výrobek na světě od Oriflame
  • dloholetá tradice
  • příjemná vůně
  • hustá konzistence vazelíny
Zápory:
  • vysoká cena (běžně 219-,)
  • malé balení
K tomuto si dovolím poznamenat, že cena je málokdy takto vysoká většinou je vždy zlevněný alespoň na nějakých 149-, a bývaly i časy, kdy se dal sehnat za 49-, :)

btw: teď jsem se přihlásila na svůj Oriflame účet a zjistila jsem, že kokosový kelímek seženeš již v příští kampani, která vychází v platnost 19. 3. a seženeš jej za zaváděcí cenu 99-, :)

Jaký je váš nej?? :)

Komentáře

  1. Mám doma ten klasický a třešnový :-) Tedy přesněji řečeno - klasický nosim v kabelce a ten třešňový mam v práci v šupliku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tímto proste nikdy neodolam či už vytvoria novu prichuť už sa tešim ked budem mať kokosove:)


    POZYVAME NA GIVEAWAY NAVSTIVTE NAS http://aj-ro-na.blogspot.cz/search/label/Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Jejej ten mám taky a je naprosto skvělý :))

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. I got this for my birthday, smells so yummy!

    www.georginaclare.com
    .Georgina Clare.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní13/3/13 23:04

    virážky x vyrážky
    dloholetá x dlouholetá

    OdpovědětVymazat
  6. ten růžový mám taky :) vydrží hrozně dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nice post! Love it! <3
    Wanna follow each other via GFC and facebook? Let me know? :)

    Join my giveaway for winning a glasses from firmoo.com & $30 voucher for 3 winners!
    HERE : sausanhanifah.blogspot.com/2013/03/firmoo-glasses-giveaway-international.html

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní15/3/13 01:02

    Ahoj, nejlepší je růžovej, zrovna jsem se namazala :-) A přestože Oriflame moc nemusím, tohle je věc, pro kterou se neustále vracím, protože jiné firmy ji neumí udělat.

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní15/3/13 22:16

    virážky x vyrážky
    dloholetá x dlouholetá

    OdpovědětVymazat
  10. Já tenhle kelímek dostala a jsem s ním spokojené. Ale kvůli ceně ho použvám jen v krizových případech, když mám někde rozpraskanou a suchou kůži.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky