Trošku nadčasu s Avonem, part 1

Avon všichni známe, o tom žádná..
Tudíž nemusím vysvětlovat, že nebudu psát o jídle, nýbrž o kosmetice :) , oblíbeném tématu nás holek.
Katalog 3 a 4 nebyl nic extra, ale mně už se jako Avon Lady dostal pod ruku katalog 5 (ano, je to už nějaký ten pátek a trvalo mi napsat recenzi,co? :D ukamenujte mě!!) a dost mile mě překvapil. A čím konkrétně? Maskami Planet Spa na pleť..ty miluju a moje okolí taky. Z pleťových masek neznám nic lepšího a to jsem náročný uživatel, podotýkám!

..jedna z variant: Hydratační pleť. maska s olivovým olejem

 .....a tuhle bahenní mám zrovna doma, akorát už dochází

Těchto masek Avon vyrábí ještě více druhů a spolehni se, že každý si najde přesně tu, která bude jako šitá na míru jeho pleti.

btw: Kdo nezná žádnou Avon lady a chtěl by ukořistit nějakou bomba nabídku, může objednávat přímo u mně. Pro více info. mi napiš kontakt a něco málo do komentářů a já tě potom zkontaktuju.


A proč že jsem se o maskách takhle rozepsala? Vy, co už je znáte asi víte, že jejich běžná prodejní cena je okolo 250Kč, když není v nějaké výrazné akci. Ale nyní v katalogu 5, ji seženete jen za 79 kaček. No nekupto!

A co dál? Třeba toaletní vody teď výrazně zlevnily..např. taková Slip Into Daring ze 699-, jen na 269-,.


Potom mě zaujala novinka a tou je BB krém...novinka to samozřejmě není, pouze u Avonu ano, jelikož byli asi už jen po Oriflamu poslední značka, která ho ještě nemá ve svých brožurách. Tomu se říká marketing a dokonalá konkurence :D. (oprašuju ekonomiku...). Tento "bébé" krém seženeš za zaváděcí cenu 129-,.


Summer White EDT asi znáte taky...kdyby ne, mrkněte jedním okem na obrázek a hned budete mít jasno o kterou jde ...→ 

...tahle vůně je u Avonu jednou z nejproslulejších. A nyní po letech je tu v novém kabátku s nádechem letní vůně v oranžovém provedení Summer White Sunset :) za 179-, 







Komentáře

Oblíbené příspěvky