Turn off my mind

Vypnout svou mysl. Jo, to bych teď asi nejvíc potřebovala.
Najednou je toho tolik, že sama nevím, kam skočit dřív, co dřív udělat, komu dřív odepsat. Tímto bych se taky chtěla omluvit všem, co mi psali a já jim ještě nestihla odepsat. Nestihla jsem to totiž ani přečíst ještě, ale slibuju, že do konce týdne se to pokusím napravit :*. Momentálně sedím v kuchyni a myšlenkami jsem někde u špeků, školy a toho, že chci jít už konečně spát. Musela jsem se tu drbat s nějakou registrací do nového systému distributorů, kde jsem si musela stáhnout materiály pro zaškolení v práci a můžu vám říct, že tolik se toho snad nebudu učit ani k maturitě. Těch souborů je snad milion a jsem zvědavá, kdo bude natolik ochotný, aby mi to vytisknul.


Zároveň podstupuji psychickou přípravu na zítřejší ranní vstávání kolem páté za účelem toho, abych se dostala do školy už o čtvrt na 8, protože mi spolužačka bude vysvětlovat matiku. Kdyby to aspoň přineslo své ovoce. 
Vím, stále s vámi sdílím své nadšení z nové práce, ale telefonát s mojí supervizorkou mě moc nenadchnul. Je to ale moje chyba. Volala mi, jestli počítám s tou sobotou. A já si v duchu říkám "Co?! Jakou sobotou?" Máme totiž školení, kde je zas vstupné 300Kč, to je fakt super, ale prý se mi to všechno vrátí, až začnu nabírat klientelu. Ale já ty peníze potřebuju teď hned, sakra. Jsem v totálním mínusu a nemám šanci se z něj dalších několik měsíců dostat. A bůhví, kdy jim tu začnu lézt na nervy (tady, kde bydlím). Telefonát mě nepotěšil, protože se to má konat zrovna v sobotu. Mám být už o čtvrt na 8 v jiném městě a to jdu zítra na velkou párty po půl roce, na kterou se s kamarády chystám snad sto let. Na tu diskotéku půjdu, to si ujít nenechám. I na úkor toho, že pojedu nonstop. Vím, že tam jde hodně lidí, které mám ráda, což se tady v tom prdelákově nikdy nepoštěstí, takže nehodlám promarnit příležitost. Nu co, nějak už to snad zmáknu. Nic mě poslední dobou netěší. Asi je to tím, že pořád lítám od jednoho k druhýmu a mám pocit, že jsem se nikam nepohnula. Ani ten facebook mě už nebaví, a to je co říct. A aby toho nebylo málo, potkala jsem dnes bývalého, na kterého už 2 roky nemůžu zapomenout. Poslední dny se toho stalo tolik, že opravdu nevím, kde začít. Zavírají se mi oči, tak vám o tom napíšu třeba zítra, pokud se naskytne příležitost:).

Krásnou dobrou noc :*

Tumblr_mk0zkiklwl1r0cfjfo1_500_large

Komentáře

  1. Taky jsem myšlenkama u školy, špeků a toho, že chci jít spát :D Se máš že nestíháš odepisovat, na mě se pro změnu skoro všichni vykašlali a nikdo nepíše :(

    OdpovědětVymazat
  2. Drž se Andy, za chvilku tě čeká nemocnice, tak to půjde, vydrž to do té doby. Věřím, že se vše v dobré obrátí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ach moja, máš toho vyše hlavy :(
    Držím palčeky aby si to všetko psychicky aj fyzicky zvládla. Všetko bude v poriadku, peniaze sa zoženú a všetko ostatné spraví čas :)

    OdpovědětVymazat
  4. great post! mind to check out my blog? maybe we can follow each other :)

    www.thebeautyyoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky