Výměna manželek USA / Wife Swap USA

Strašně dlouho jsem už nezapla televizi, ani se mi do toho moc nechce. Můj roztřískaný notebook mi poslouží zároveň jako deník, tak i jako televize, takže no problem. Brouzdala jsem po nějakých seriálech, co by se daly sledovat a nebyly stupidní. Narazila jsem na Výměnu manželek USA a můžu vám se vší jistotou říct, že ta naše klasicky česká Výměna manželek je oproti tomuto hodně slabý odvar. Amerika je prostě země neomezených možností. Neříká se to nadarmo.


Kdo aspoň někdy chodíte na PrimaPLAY, tak si určitě pár dílů přehrajte a slibuju, že se nudit nebudete. Najdete tam takové extrémy, o kterých by se normálnímu člověku ani nezdálo a nejlepší na tom je, že vždycky výměnu podstupují dvě naprosto odlišné rodiny...totální protiklady. 
Viděli jste někdy rodinu, která se živí prodejem sobí moči nebo ekologické fanatiky, kteří si svou úrodu hnojí vlastní močí a místo toaletního papíru používají bidet? Nebo co třeba fanatiky do syrové stravy a příchodu apokalypsy, kteří zabíjejí vlastní kuřata a syrová je jí? Vlastně jí všechno syrové...jak maso, tak všechno ostatní, i vejce. Taky se mrkněte na fanatiky do uklízení versus naprosté bordeláře. Za povšimnutí stojí i rodinka, která má každou minutu svého života nalajnovanou už 3 měsíce dopředu. Opravdu se je na co koukat.

Komentáře

  1. nice post <3
    i'm following you! can you follow me please?

    http://heel12.blogspot.it/

    kiss,Greta!

    OdpovědětVymazat
  2. Řeknu to takhle, viděla jsem všechny díly co jsou na Prima Play. Moje pocity jsou dost negativní, kolikrát jsem zírala a doufala, že je to jen vtip. Už se nedivím, že tam někdo vezme bouchačku a vystřílí půl školy.
    Tyto výměny mi jen potvrdily to, co jsem si o nich myslela...a nic dobrého to není.

    OdpovědětVymazat
  3. Pár dílů jsem viděla a v některých případech jsem opravdu nechápala, jak někdo takhle může žít.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky