Dvě stránky sexu na jednu noc


Tak jsem se nějak jednoho dne zamýšlela nad všemi chlapy, co jsem měla v posteli a abych pravdu řekla, moc dobře mi z toho nebylo. Nebylo tomu ovšem tak, že já bych do toho šla s tím, že se s ním jednou, dvakrát, třikrát vyspím a ahoj...vždycky jsem totiž naivně věřila, že on určitě hledá vztah. Aby taky ne, když mě většina z nich oblbovala sladkými řečičkami, jak hledají holku pro život a podobně. No a já vždy naletěla, moje smůla. Teď už si vždycky říkám, že příště už si opravdu dám pozor, ale dopadne to tak jako předtím. Je snad tohle tou příčinou toho, že mi nikdy žádný vztah nevydržel? Ne tak docela. Bulimie je toho všeho vinou a hlavně má matka a vliv špatných a zlých lidí na mé "já", když jsem byla ve věku, kdy si člověk vytváří určitou představu sám o sobě a nabývá na sebevědomí. No, já tu pro vs nachystala článek, ve kterém se můžete nechat inspirovat. 

Large

Představ si, že ses na večírku seznámila s nádherným chlapem, který tě šíleně přitahuje. Nabídne ti, že tě doprovodí domů a tys ho pozvala k sobě na skleničku. Skončili jste spolu v posteli a zažila jsi možná ten nejlepší sex svého života. Zní ta představa lákavě? Nebo si vůbec nedokážeš představit, že bys muchlala prostěradla s někým, koho jsi před pěti hodinami ještě vůbec neznala? Názory na sex na jednu noc většinou ženy rozdělují na takové dva tábory. Půlce z vás připadá sex s náhodným partnerem totálně neuspokojivý a druhý den litujete, že jsi neudržela kalhoty zapnuté. Přibližně stejně početná skupina Češek považuje milování bez závazků za vzrušující. Mám dvě kamarádky, které si jsou povahově docela podobné: obě poslouchají kapelu The xx, mají slabost pro muže typu Ryana Goslinga a hrají bowling. Jenže v názorech na sex se totálně rozcházejí. Aneta je neustále na lovu a vyhlíží si partnery pro žhavá dobrodružství na jednu noc. A přitom tvrdí, že jedině s mužem, na kterém jí nezáleží, se v posteli úplně odváže, aniž by si dělala starosti s tím, jestli se k ní ten člověk hodí i mimo ložnici, a hlavně: co si o ní asi myslí. "Jde o momentální uspokojení. Vůbec neočekávám, že z toho bude něco víc", přiznává. Pak Aneta odkráčí z večírku nebo baru v objetí s krásným ctitelem, následující den září jako měsíc v úplňku a vše do detailu líčí: ,,A pak mě přenesl na kuchyňskou linku..." Karolína je ovšem její pravý opak. Sex na jednu noc si vyzkoušela třikrát a pokaždé se po něm cítila jako zpráskaný pes. "Jakmile se s někým vyspím, začne mi na něm záležet", tvrdí. ,, Samozřejmě pak čekám, že zavolá nebo napíše a když se neozve, analyzuju, co jsem udělala špatně. Ani ten nejluxusnější zážitek mi za tohle trápení nestojí." Podle průzkumu sexuálního chování firmy Durex se nepatrně víc z nás podobá Anetě ctyřiapadesát procent žen má totiž po sexu na jednu noc samé pozitivní pocity A padesát jedna procent žen věří, že ke skvělému sexu láska potřeba vůbec není. Hodně záleží na vaší povaze, ale i na přístupu. Některé z vás si prostě nezávazné pletky neužijí nikdy. Existuje devět rozdílů mezi Anetami a Karolínami:

Large

1) Anety se neseznamují, aby si našly přítele

Co je před sexem na jednu noc důležitější než oholená třísla a zbrusu nové povlečení? Správně nastavená mysl. Pokud žena ve skutečnosti hledá stálého partnera, na erotického spolupachatele, bude nejspíš po sexu zažívat pocity lítosti, zklamání a prázdnoty. Hlavně si nelžete. Jestli doufáte, že blahem na jednu noc začne omantický vztah, raději zařaďte zpátečku, jinak vás čeká jen zklamání

2.) Chrání si své city
Když Zooey Deschanel v seriálu New Girl hledá ideálního muže na jeden večer, seznámí se s někým, kdo má úplně stejné zájmy a názory jako ona. Spolubydlící jí ale radí: ,,Hlavně s ním nespi. Rychle pryč!" Pak Zooey potká Jasona Stackhouse, který ji sice fyzicky přitahuje, ale jinak si s ním vůbec nerozumí. A to je ten pravý. Přesně takhle byste k hledání parťáka pro nezávazný sex měla přistupovat i ve skutečném životě. Protože pokud byste se zamilovala, máte problém!

3.) Vybírají si vhodné muže
Je samozřejmě snadnější užít si s kamarádem nebo známým. Jenže odstartujete kolotoč drbů a navíc bývalého milence budete dál vídat na oslavách a srazech s páteli. Pokud ani o jednoho nestojíte, vyberte si muže, kterého pravidelně vídate ve své oblíbené hospodě a třeba jste si s ním už zaflirtovala. Číšníci ho nejspíš znají a můžou vám napráskt, co je zač. A když už ho nebudete chtít víckrát potkat, prostě změníte lokál.

4.)Vyhýbají se jeho bytu
I ten nejpřitažlivější chlapík může bydlet v doupěti připomínajícím squat. Chcete to riskovat? Navíc u sebe doma vás muž má plně pod kontrolou. Nezapmínejte, že ho neznáte. Raději myslete na bezpečí a pozvěte ho k sobě.

5.) Experimentují
Když jsou v Topshopu sezonní slevy, nejspíš si nesete do kabiny i kousky, které byste si za plnou cenu v životě nekoupila. Podobně se můžete odvázat s cizím samcem. Anonymita vám dodá odvahu a možn se uvolníte jako nikdy dřív. Spolusouložníka už nemusíte víckrát vidět, tak proč by vám mělo záležet na tom, co si pak řekne?

6.) Vědí, co dokážou hormony
Tohle neovlivníte: po milování vás zalije blaženost a pocit odevzdání. I když jste toho chhlapa ještě ráno neznala, nejspíš si v jeho náručí budete připadat v bezpečí. Za všechno může hormon oxytocin, který se uvolňje v průběhu sexu a nejvíc při výbuchu slasti. Příoda totiž chce, aby si partneři byli blízcí, zůstali spolu a jejich potomek tak měl větší šanci na přežití. Proto se vám může stát, že se těsně po sexu cítíte zamilovaná do chlapíka, se kterým vás vůbc nic nepojí. Ženy jsou kvůli vyšší hladině estrogenu na oxytocin citlivější než muži. Vyplatí se vědět, že v tom má prsty jen chemie!

Large

7.) Po sexu se mazlí
Spousta z vás věří, že když vynechají erotickou dohru, udrží si od milence odstup, ale dělají chybu. Ve víru vášně tělo vylučuje hormon dopamin, který je návykový a vzbuzuje chuť na další sex. Po orgasmu jeho hladina poklesne a vás začne spalovat touha po dalších dotycích. Jenže to si můžete lehce splést s touhou po partnerovi a usoudit, že se do něj začínáte zamilovávat. Pokud vstanete z postele bez trochy mazlení, nebudete dostatečně uspokojená a následující dny vás budou pronásledovat myšlenky typu: ,,Chci ho ještě jednou. Tak proč nevolá?"

8.) Nepouští si muže k tělu

Začalo to nezávazným sexem, jenže ráno vás noční společník hladí po vlasech, zamilovaně se usmívá a chce společně snídat. ,,Některým chlapům nedchází, že když se s nimi žena vyspí na prvním rande, znamená to, že už je nejspíš příště nehodlá vidět," krčí rameny Aneta. Abys předešla trapným situacím, před milováním mu natvrdo oznam, že se chceš jen bavit.

Large

9.) Mají únikovou cestu

Jste u vás doma? Vyplatí se, když se večer zmíníte, že brzy ráno odjíždíte na služební cestu nebo vezete matku na chlupu. Pokud si nebudete přát, aby u vás milenec zůstal až do rána, připomenete, že brzy vstáváte, a vypoklonkujete ho ze dveří. jste u něj? Vymluv se, že s sebou nemáte kartáček na zuby a čisté prádlo, takže - jaká škoda - musíte odjet domů!

Jaký byl tvůj sex na jednu noc? Jak ses pak cítila?

Komentáře

  1. Já jsem "Aneta". Sex na jednu noc mi nevadí, baví mě, baví mě ten lov....ovšem nikdy ne s nikým úplně neznámým, většinou to bývají "kamarádi kamarádů". Na sex na jednu noc si vybírám typy, které bych do života nechtěla - takové ty kluky, co prostě "mají rádi holky", jsou nespolehliví atd...a nemám problém s někým spát, aniž by došlo na city, naopak větší problém pro mě je mít vztah, protože neumím lidem důvěřovat. Sex s někým, s kým nechodím, si i více užiju, lépe se uvolním...protože toho člověka pak už nemusím vídat, může mi to být jedno. Teď mám přítele, ale když jsem sama, tak si zkrátka dělám to, na co mám chuť.

    OdpovědětVymazat
  2. Sex na jednu noc jsem vyzkoušel, ale s odstupem času si myslím že to byla blbost. Teď jsem už dlouho šťastně zadaný a takové věci už jdou dávno mimo mě :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky