Syoss Pro-Cellium Keratin + Diary 20. 4.

Přišlo to naprosto spontánně. S jednou mojí blízkou spolupacientkou Renatou jsme si zašly do města, přičemž ona má povolené vycházky mimo areál, a o to by ani tak nešlo, ale háček jsem já. Já si můžu pochodovat jenom po areálu, ale už dvakrát jsem to porušila - víckrát to už totiž ani nešlo.
Vynacházely jsme se zrovna v Tetě a postávala jsem u stojanu s barvami na vlasy. Vůbec mě předtím nenapadlo, že bych si v nejbližší době chtěla změnit účes, natož barvu vlasů. Já jsem v jednom směru opravdu cvok - jsem až neuvěřitelně spontánní. Prostě jsem vybrala červený "londýnský" odstín od Syoss, při tom jsem zahlédla cedulku "Při každé koupi 2 libovolných výrobků Syoss, hřeben na zacuchané vlasy i na mokré vlasy zdarma.", jsem tak trochu váhala, který že výrobek bude tím "number 2". Jelikož mám hodně dlouhé vlasy, uvažovala jsem, že ty barvy koupím pro jistotu dvě. Ale nakonec mi to Renáta vymluvila a já zvolila 10ti-denní kúru pro lesklé vlasy Pro Cellium Keratin. Dnes jsem ji vyzkoušela prvně a výsledek?! - Vlasy jsou krásně narovnané, hebké a voňavé, ale že by se nějak extra leskly se teda říct nedá. Ale beztak je to mou vlastní vinou. Vlasy totiž musíš vyživovat hlavně zevnitř, stejně jako celé tělo. Nicméně neházejme flintu do žita. Je to desetidenní kúra, tudíž první výsledky můžu očekávat až po minimálně deseti dnech pravidelného používání. Takže uvidíme, snad se zadaří a mé jemňoučké vlasy budou v alespoň o něco lepším stavu. :) Každopádně vlasy budu muset ještě trochu přibarvit, protože "nechytly" úplně. Ale použiju nejspíš už jen šampon od Palette. Stejně já jsem člověk, který má všechno naopak, takže permanentní barva se mi po měsíci, ne-li dřív, zcela vymyje a barvicí šampon se mi na hlavě drží 2 roky jako klíště.



A teď bych se vás ráda zeptala, jestli s tímto výrobkem máte zkušenost?
Jaké sérum pro zotavení vašich vlasů je podle vás to "nej"?

S láskou
Vaše Andie

Komentáře

  1. Hi! Great blog!
    Do you want mutual following?
    If you interested, please contact me.
    http://walls-cant-stop-you.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. looks good :)


    come take a visit to my newly-opned blog:
    www.themichellec.blogspot.com

    XO

    OdpovědětVymazat
  3. Přítelkyně používá všechno od Syoss, šampon, kondicioner atd. a je spokojená :) držím ti palce ať to tam zvládneš.

    OdpovědětVymazat
  4. Zkušenost nemám, musíš poreferovat ty. ;-) Mám vlasy pod pás, na kořínky používám šampony a přípravky bez silikonů, aby nevypadaly splihle, a od krku/ramen dolů i se silikony, aby vypadaly uhlazeně. :-) Od Syossu používám sprej pro rovné vlasy 4-DAY STRAIGHT, používá se před použitím žehličky (do mokrých vlasů pak před fénováním), brání krepatění a je fajn, ten můžu doporučit. :-)
    Ať se ti daří! ;-)))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky