I am BACK !

Krásný den zlatíčka moje,

bože, to bylo tak zdrcující být bez blogu a nemoct si číst vaše komentáře plné podpory, které mi vždy dodávaly sílu bojovat. Víte, během té doby, co jsem na blog nepřispívala, jsem byla hospitalizovaná na dvou klinikách a v jedné léčebně. Dostala jsem se do velkých dluhů, které začínám postupně řešit, čeká mě nástup do práce, pokud to ovšem nějak dokážu se k tomu dokopat tam přijít a mnoho dalších a pro mě dost důležitých věcí.

curiouser and curiouser | via Tumblr

Další z těchto podstatných bodů bude nějak dokončit druhák. Ovšem toto bude jedna z mých nejtěžších zátěžových zkoušek. Vychází mi asi 14 neklasifikací, takže předpokládám, že celé prázdniny mě nebude čekat nic jiného než dny plné šrocení se na zvládnutí těchto zkoušek. 
Víte, kolikrát si říkám, jestli to pro mě má vůbec cenu ten ročník dokončit. Nejsem schopná fungovat mezi lidmi, chodím za školu, teda spíše nejsem schopná jít do školy, dnes jsem si byla zažádat o invalidní důchod. 
Ono když se na vás lidi ve škole dívají skrz prsty, je dost těžké se prodrat až na konec ročníku, když vaše třídní je zásadně proti  vám a je naprosto bezpáteřní. Vše jen kvůli jednomu taháku do matiky, za které jsem dostala napomenutí a dodnes se to se mnou táhne. Nemluvě o tom, že budu mít trojku z chování a s tou pochybuji, že by mě vzali na jinou školu. Chci přestoupit, protože opravdu takový otřesný kolektiv jako na středních jsem nikde nezažila. Na základce to taky nebyl žádný med, byla jsem až do 8. třídy obětí šikany, ale pořád jsem tam měla lidi, se kterými se dalo mluvit o normálních věcech. Tady v této škole je to sama nafrněná nanynka s nosánkem nahoru, steroiďáci, kteří se promenádují po chodbě jak kdyby nevím co, učitel, který neprobírá v angličtině nic jiného než sex, sex a sex, učitel, který mi v angličtině ani nerozumí, co mu říkám, protože jen stěží dokáže říct otřepané "How are you".....vždycky to jeho "preznt kontynuez"...už mi z toho jde hlava kolem. Ale o to by mi ani tak nešlo, asi na každé škole jsou dobří a špatní učitelé a stejně všechno v závěru závisí jen na tobě, jak se do toho opřeš. Škola je naše práce a je jen na nás, jak se k tomu postavíme.

Bunny <3 | via Tumblr

Teď bych vám ráda řeklo něco o Giveaways na tomto blogu. Jelikož mě ještě před uzávěrkou převezli do nemocnice, nedostala jsem se domů, abych dárečky sbalila a odeslala vylosovanému výherci. Popravdě řečeno jsem ani nestačila ještě vylosovat výherce. Proto zakládám novou Giveaway a moc se vám tímto omlouvám, že ta předchozí ztratila platnost. Nechci vás okrást o dárečky, protože vás zbožňuju, takže Giveaways budou pokračovat. Zrušila jsem ji z důvodu nefunkční facebookové stránky. Nemělo by to potom žádný význam.
Často se tu objevovaly stížnosti ohledně toho, že vám nejde "olajkovat" moje stránka na Facebooku. Je to proto, že jsem ji před nástupem na léčení stornovala. Ale nyní je opět v provozu.

Takže tímto všem přeji hezký den a oznamuji, že opět rozjíždím svůj blog! <3

Komentáře

  1. tak ten FB asi pořád není obnovený, pořád mi ho nejde najít :)

    OdpovědětVymazat
  2. vitaj späť!!! :) veľa sily do života prajem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tvůj blog jsem narazila teprve včera, ale zaujal mě. Mrzí mě, jak těžké máš za sebou období a ještě toho máš dost náročného před sebou. Lidé dnes využijí každé maličkosti a tak i jeden titěrný tahák se s tebou potáhne dlouho, hned se na tebe musí nahlížet jinak, bohužel taková je dnes doba a máš pravdu, že nafintěných slepiček a namachrovaných blbečků je všude kolem spousta :-/
    Moc Ti držím palce ať se s tím vším co nejlépe popereš a zvládneš školu dokončit! Blog budu pravidelně sledovat ať vím jak se ti daří ;)
    Zdraví Blanka

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní5/10/13 18:56

    Není pravda, že by tě všichni na škole neměli rádi.. ;-) Ale vím, že tam máme hodně idiotů. to ano.. :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Dnešní doba je zlá kdyby nebylo těch povrchních slepiček a namachrovanejch blbců jak by se do školy krásně chodilo. Já mám podobnou zkušenost jako ty, na základce byl kolektiv v pohodě vlastně jsem tam ráda chodila neměla jsem žadnej důvod chodit za školu to by mě ani nenapadlo,čímž to v jakem sme kolektivu hodně ovlivňuje známky učení takže logicky na střední už jsem kvůli kolektivu měla zhorsené známky a propadala už se mi tam nechtelo chodit tak jsem prostě přestala. A tak to šlo jeste na dalsich skolach až jsem nemohla narazit na tu pro mě nejlepší

    OdpovědětVymazat
  6. Pokračuji dal z predchoziho prispěvku:nakonec se mi postestilo a měla jsem stesti na skvely kolektiv,zkusenosti ktere bych jinde neziskala a nakonec i maturitu.Nejake roky jsem ztratila ale co nejsem nejses prvni ani poslední kdo to tak má.A jsou daaaleko horší Věci ktere nas muzou v zivote potkat to je potom skola takova banalita na kterou si ani nevzpomenes.Clověk si to vetsinou prijde az casem

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky