Infinite prstýnky

Která holka by si nepřála dostat od svého drahého nějaký ten vysněný prtýnek, kor tento, který představuje symbol nekonečna.
Řeč je o prstýnku Infinite. Jak jsem na něj vlastně přišla? Samozřejmě na we ♥ it! Měla jsem zrovna na liště otevřenou stránku s těmito prstýnky a tak mě napadlo, že bych o nich mohla napsat nějaký článek přibližující se recenzi.

-Accessories. | via Facebook

Já osobně prstýnků moc nemám, vlastně jen jeden od Avonu, který má ještě ke všemu vypadanou polovinu kamínků. Bylo to něco na typ Swarowski elements. Ale pozor! To, že mám jen jeden prstýnek ještě neznamená, že bych je nerada nosila. Akorát vždycky peníze utrácím spíše za kraviny, které nepotřebuju a místo toho, abych si našetřila na nějaký pěkný stříbrný prstýnek, utratím veškeré peníze za cigarety a čaje.
Nevím proč, ale tento symbol mě strašně inspiruje a lichotí mi. Nekonečno....co si pod tím vlastně má člověk představit? Něco, co nikdy neskončí nebo naopak něco, co nikdy nevíme jak dopadne..?

Jak to vidíte vy? A jak jste na tom s prstýnky, holky? :) Jaké jsou vaše nejoblíbenější? Zlaté, stříbrné, z chirurgické oceli....?

jewerly | via Facebook


❀ | via Facebook

Komentáře

  1. Zlato moc nemusím, ale ten z poslední fotky se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat
  2. Prstýnků moc nemám, ale tento bych si určitě přála dostat :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Já tedy upřednostňuji stříbro nebo chirurgickou ocel, ale ten na poslední fotografii je krásný. Kde se dá prstýnek se symbolem nekonečna zakoupit? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  4. Celkom ma zaujal tvoj blog :) asi keď sme obidve "Andie" tak máme čosi spoločné.... Veta "všetko utratím za cigarety a čaje" to som čistá ja :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám ráda bílé zlato, ale neopovrhnu ani hezkou bižuterií :) Ten prstýnek se mi moc líbí! S tou variantou bez kamínku je hezčí :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky