Lehká jako dech

Krásný večer, zlatíčka,

jak asi většina z vás, co se spolu se mnou potýkáte s poruchami příjmu potravy, už víte, že včera na ČT 1 běžela večer premiéra novějšího filmu Lehká jako dech.
Já jsem bohužel tuto možnost ho shlédnout ztratila, jelikož jsem byla u přítele a ten na koleji nemá televizi. Ale jak mě to sakra naštvalo, že jsem to prošvihla. Na netu jsem vyzkoušela snad milion odkazů, ale nikde to není ke stažení ani ke shlédnutí..fuck!


Záběr na fotce nahoře mi naprosto připomíná sebe při svých častých záchvatech....člověk prostě potlačuje svoje emoce a jak všichni víme, každá bomba musí jednou bouchnout...ovšem když bouchnem my bulimičky, tak to opravdu stojí zato. Vzpomínám si, jak jsem vrhla váhu do zrcadla, to se celé rozbilo. Roztrhala rodinná alba, rozbíjela bezhlavě všechno, co mi přišlo pod ruku a když už se vyskytlo něco ostrého, nezapomněla jsem za to potrestat sama sebe několika jizvami, které mám dodnes a pořád přibývají.

A abych zase navázala na děj filmu...jelikož jsem ho neviděla, ale trochu jsem se poptala lidí okolo, co tento film sledovali, dozvěděla jsem se, že konec dopadne tak nějak "bez konce"....anorektička umře a s bulimičkou to právě nebude mít žádný konec. Víte, tohle mě vždycky štvalo nejvíc...když se nevlezeš do těch jejich nadpozemských BMI doktorských tabulek pod úroveň 17, nikdy tě za nemocnou považovat nebudou. Ano, pro mě je to taky nezvyk jak prase najednou nabrat 22 kilo za 2 týdny, ale už se zase řítím opačným směrem. Fluzak, Hypnogen a všechny ty ostatní s prominutím sračky, co beru, mi natolik komplikují život, že mi to vyžírá i mozkové buňky a já nejsem schopná studovat a nic dělat..jen jsem v čekání na přiznání toho invalidního důchodu.


Můžete se těšit na herečku Simonu Chytrovou, kterou média často spojují právě s problematikou mentální anorexie a na filmu se spolupodílela i doktorka Hana Papežová z pražského Karláku..moc fajn paní, která vím, jak v tom chodit.
Ve filmu se údajně můžeme setkat i s tím, že anorektická dívka pojídala tampony...Ha, pro normálního všedního člověka to zní asi děsivě a trapně, ale věřte mi, že nikdo z těch lidí venku si nedokáže reálně představit, co je tohle za peklo..vím, že holky jedí i hlínu, kameny, listí, suchou mouku apod. Jen se mi strašně protiví ta laickost dnešních lidí k tomuto tématu. Už by si mohli uvědomit, že tato nemoc je sice psychosomatická porucha, ale o váze to zdaleka není!

Kdyby někdo našel odkaz na film na netu, budu moc vděčná za link :)

Komentáře

  1. http://uloz.to/xXjkAQSA/lehka-jako-dech-h-264-avi

    tady máš odkaz ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Katie! :) A jak se ti vůbec pořád daří?

      Vymazat
    2. teď jsem "začala" zase od začátku. Měla jsem před sebou ty absolutoria a teď už jsou zdárně za mnou, takže zase hezky makám no ;-) a jinak je to jako vždy... jednou jsem nahoře, podruhé zase dole ;-)

      co ty? je líp po těch léčebnách, nebo pořád na stejno?

      Vymazat
    3. já pořád stejný...další léčebny přede mnou a nejdřív mě svěří do rukou inernistky....dokud mi nedaji infuze, nemá cenu něco řešit..

      Vymazat
    4. to je mi líto, jsem doufala a držela ti palečky, aby ses z toho dostala nějak normálně :-(

      Vymazat
  2. ¡Vamos que se puede salir! de esto y de cosas peores

    http://atrapadaenmisletras.blogspot.com
    http:/lulurulitos.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. já ho našla na uložto
    jinak na mém blogu je starší článek k tématu o anorexii, pokud máš zájem, přijď :-)

    OdpovědětVymazat
  4. follow me and I'll follow you
    if you do let me know in a message and I will follow you

    bye

    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten film jsem viděla a moc mě zaujal, byl hodně zajímavý, ale smutný..

    OdpovědětVymazat
  6. Film jsem viděla a musím uznat že je vážně dobrý, ale i smutný. V některých situacích mi to připomělo samu sebe.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hi,My new blog is http://miescueladetacones.blogspot.com.es/ kisses

    OdpovědětVymazat
  8. Never heard of it before but will definitely check it out
    xx
    www.JuneWantsItAll.com

    OdpovědětVymazat
  9. Tématika filmu byla určitě dobrá a něco se mi v něm dost líbilo, ale jinak myslím, že je škoda, že nebyl nijak moc dobře natočen, scénář taky nic moc.

    Mimochodem, máš moc krásný blog, dávám si tě do sledování. ;)

    http://days-of-daysy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. je to peklo...nikdo kdo nezažil neuvěří a je zbytečné s nimi o tom mluvit,cokoliv říkat mají nás za pomatence, život je těžký když ana probíhá ale i když skončí, ale jsem zářný příklad skoro 3 roky venku - ale neříkám, že do toho už nikdy nespadnu, sice to už nikdy nechci zažít, ale... zatím jsem silná..

    OdpovědětVymazat
  11. film som nepozerala od začiatku ale hned medzi prepínaním ma zaujal..dosť nechutné sa mi zdala napr. scéna ako jedla tie tampony...inak myslím že film mal veľmi dobrú myšlienku

    OdpovědětVymazat
  12. Hey there, I really love your blog and it’d be great if we followed each other.
    Let me know on my blog?
    Thanks, much love Sarah x

    sarahamyruth.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Nice post...
    May be we can follow each other!!!!
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní31/7/13 11:00

    ,,o váze to zdaleka není!" ...přesně tak, prodělal jsem protein-malnutriční kachexii. Spousta doktorů kouká jenom na váhu, na čísla, jako statistici, ale o váze to není. Je to po..... blbá nemoc, ať už se do toho člověk dostane jakkoliv.

    OdpovědětVymazat
  15. JFilm sem tak viděla a nikde nemohu najít link a že jsem kvůli tobě prolezla webů.. Někdo bulimička já opak. A fakt je, ži lidi tomu nerozumí a kočičko asi ani rozumět nezačnou:)

    OdpovědětVymazat
  16. Film jsem neviděla, ale zní to velice zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní7/1/14 16:09

    http://uloz.to/xrETh2wJ/lehka-jako-dech-2012-cz-avi

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky