Podpora followers!

V posledních dnech jsem si nevyslechla zrovna moc příjemných věcí, zato ale od nepříjemných lidí samo o sobě, takže si z toho nic nedělám. Kdybych se měla každým blbečkem trápit, nedělala bych nic jiného, protože blbců je na naší planetě opravdu požehnaně, to mi asi dáte zapravdu.

Alisa Kaewpatcha | via Facebook

Já jsem tímto článkem chtěla především vyjádřit velký dík všem followers a těm, co mě podpořili. Ať už přes komentáře nebo pomocí Facebooku. Opravdu mi to moc dalo. Uvažovala jsem totiž o tom, že bych změnila adresu blogu. Jenže aby ti lidi udělali peklo, vyčmuchají si tě kdekoli a za všech okolností. Takže já se zdržím této varianty a budu nadále v těchto stránkách pokračovat. Tři měsíce, co jsem byla na léčení, jsem se na to vykašlala a ani neměla přístup k netu, jen v mobilu, takže jsem pozastavila svoje fungování na tomto blogu, ovšem já se vracím zase zpátky a nenechám se jen tak někým nebo něčím odradit. Protože to, co mi píšete, je od srdce, cítím to...a chcete, abych pokračovala, chcete mě sledovat. Nikdy mi nešlo o to, abych tu měla denně tisíce návštěvníků. Bohatě mi stačí, když vám to bude pomáhat ve vašem boji s touto nemocí nebo vás alespoň inspirovat. Neboť inspirace je jedna z nejdůležitějších věcí na světě, která nás posouvá dál k našim cílům. A nakonec bych přidala nějaké z pěkných komentářů vyjadřujících podporu, kterých si moc vážím. 

☯my paradise☯ | via Tumblr

A děkuju, za vše. Jste zlatíčka :)

Na tvůj blog jsem narazila teprve včera, ale zaujal mě. Mrzí mě, jak těžké máš za sebou období a ještě toho máš dost náročného před sebou. Lidé dnes využijí každé maličkosti a tak i jeden titěrný tahák se s tebou potáhne dlouho, hned se na tebe musí nahlížet jinak, bohužel taková je dnes doba a máš pravdu, že nafintěných slepiček a namachrovaných blbečků je všude kolem spousta :-/ Moc Ti držím palce ať se s tím vším co nejlépe popereš a zvládneš školu dokončit! Blog budu pravidelně sledovat ať vím jak se ti daří ;) Zdraví Blanka 

Holka, buď svá a na okolí nekoukej :) vše "zlé" se v dobré obrátí :) positive thinking :) Suzanne

kašli na nějakého debila :))

Že se radši lidi nestarají o sebe, bože....:-/ Drž se Andy!

buď silná a nesnižuj se na jejich úroveň... jak se říká stůj k slunci čelem a stíny budou padat za tebe... pomluvy jsou zábavou těch, co nechtějí řešit vlastní starosti :) 

Girl, I love YOUR ARTICLE ABSOLUTELY! I just came across your blog and it's great, I'd love to keep in contact with you. Would you like to follow each other? Let me know by leaving a comment on my blog saying you did, and I promise I'll follow back! www.thechicetoile.blogspot.com xoxo, Francesca

Ach moja, máš toho vyše hlavy :( Držím palčeky aby si to všetko psychicky aj fyzicky zvládla. Všetko bude v poriadku, peniaze sa zoženú a všetko ostatné spraví čas :)

Komentáře

  1. You have a really cute blog! I had to stop and say it :D xx

    Gemma | ♥ Miss Makeup Magpie

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky