Provoněné léto (hitparáda TOP letních vůní)

Každá holka, každá žena, má většinou svou vlastní vůni, kterou je autentická :). Všichni ji díky ní poznají už na dálku a člověku samotnému to dodává na sebevědomí a cítí se prostě fajn.
Kdybych měla mluvit ze své vlastní zkušenosti, tak já používám Miss Dior - Chérie a nemůžu si ji vynachválit. Ono je nás totiž hodně typů. Někomu stačí obyčejná toaletní voda, ale my méně šťastné musíme mít parfém, aby nám vydržel aspoň pár hodin vonět. Já k tomuto případu bohužel patřím :D. A taky bych chtěla upozornit na takovou maličkost, nicméně docela dost podstatnou. Internetové nabídky parfémů nás samozřejmě lákají..aby taky ne, když seženeme svůj oblíbený parfém třeba s 50%ní slevou, ale Pozor! - Když jsem narazila na svou oblíbenou vůni v síti jedné nejmenované parfumérie, stačilo jednou šplíchnout na zápěstí a voněla jsem celý den. Jenže když jsem si pak kvůli nedostatku peněz objednala tuto vůni na internetu za cenu asi o 400 Kč levnější, vyzkoušela jsem ji a nevoněla na mně vůbec. Ani 5 minut. Proto chci tímto apelovat na všechny, co internetovému nakupování holdují. Raději si kupte svůj oblíbený parfém v kamenné parfumerii a trochu si připlaťte, než se později nechat na online stránkách napálit nějakým padělkem, kde zdaleka není tolik aromatických látek jako v originálním parfému. Já už příště tuto chybu neudělám. Vůbec nakupování přes internet mě mockrát zklamalo. 
No a teď už bych se vrhla na nějaké ty typy letních vůní, kterými by sis mohla udělat radost na léto. :) Tak do toho...

1) Toaletní voda s vůní karamelizovaného jablka L'Amour Fou, Fann parfumerie, 1059 Kč



2) Toaletka vonící po rozkvetlé louce Tender Blossom, Betty Barclay, 440 Kč



3) Toaletní voda inspirovaná růžemi Delicate Rose, Trussardi, 1449 Kč



4) Romantická vůně Signorina, Salvatore Farragamo, 1590 Kč


5) Toaletní voda s nádechem jasmínu, Oasis, Oriflame, 299 Kč



6) Orientální květinová vůně City Rush Glamour, Avon, 700 Kč


7) Osvěžující vůně For Her, Ungaroo, Fann parfumerie, 715 Kč


8) Parfém zalitý sluncem Sunshine Lys, Marina Bourbon, 1499 Kč


9) Vůně s nádechem santalového dřeva Reve, Van Cleef & Arpels, 995 Kč


10) Luxusní parfém Diamond Rose, Emporio Armani, 890 Kč



11) Parfém s vanilkou a dřevitými tóny Difference, Selection by S. Oliver, 470 Kč




12) Citrusová vůně plná energie Sync, Puma, 360 Kč




Tak třeba si vyberete :). Pokud máte někdo nějaké další tipy, můžete se s námi o ně podělit.

Komentáře

  1. ello from Spain: I use the perfume for years, Lou Lou de cacharel. I also like Opiom of YvesSaintLaurent. Keep in touch

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky