Svíčky pro cestovatelky

Listovala jsem Bleskem pro ženy a v tom mě zaujala tato novinka ve formě takzvaných cestovních svíček. A o co že se vlastně jedná? - firma Paddywax přišla na trh hned se čtyřmi vůněmi a to podle čtyř měst - Londýna, New Yorku, Říma a Paříže.
Co že tedy mají tato čtyři města společného? Jsou přeci světovými metropolemi. Pojďme si teď tyto čtyři varianty společně přiblížit.



Londýn - na první nadechnutí tě omámí vůně čajových lístků a bergamotu. Slunný historický Řím na tebe dýchne vůní olivových lístků a citrusů, New Yorku zase vévodí ambra a pačuli a elegantní Paříž oplývá nezaměnitelnou levandulí a mimózou.



A proč mě článek o cestovních svíčkách zaujal? - Já totiž doslova ulítávám na svíčkách. Takové psaní článků pro vás se bez čaje a vonné svíčky rozhodně neobejde. Mimo to ještě stále pokukuju po nějakém bydlení a to docela akutně.Takže je na jednu stranu hezké, že už mám silikonový nůž na dort, který jsem vyhrála v obchoďáku, slánky od Tescomy, skleničky z kolekce The Dogs a nějaké ty hrníčky se skleničkami v neposlední řadě. Jenže bez peněz si dneska už člověk ani neškrtne. Vygooglila jsem pro vás nějaké fotky, abyste získali představu, jak taková cestovní svíčka vypadá. Mě osobně zaujalo to, že vypadají jako obyčejná krabička s potiskem a takže to můžu využít jako takový dárek pro své blízké, které jím můžu mile překvapit a ani se nebudu muset namáhat s nějakým dárkovým balením. 

Svíčky seženete v síti prodejen Á la Maison. :)


pozn. obchod Á la Maison najdeš třeba v pražském Palladiu 


Komentáře

Oblíbené příspěvky