Víte všechno? Mně je to jedno!

Krásný den všem skvělým lidem,

víte, když se mi dostalo pod ruku, že určití idiotové z naší třídy se mi nabourali na blog a hrozně se tomu vysmívají, že prý se chci akorát zviditelnit a jsem ubohá, ani mě to nějak nerozhodilo. Mě může urazit akorát inteligentní člověk, co si něco zažil, takže nějaká rádoby hvězdička, která si jezdí závodně tancovat po republice, pro mě opravdu nepředstavuje nějaký patent na rozum. Až se naučí mluvit jako chlap a ne jak ženská, ať se se mnou začne bavit, ale takhle? Spíš jemu se musím smát :), takže jestli to čteš, fuck you! Tohle o mě bude tvrdit někdo, kdo si hraje na strašného kamaráda a pak za zády každého pomlouvá a udělal si seznam lidí, které nesnáší a světe div se - prý jsme tam ze třídy úplně všichni. :D Nikdy jsem neměla v lásce jednoduché lidi, jako je on, prozatím nejmenovaný, ovšem jakmile se doslechnu něco dalšího, jsem schopna mu udělat ze života takové peklo, jaké ještě nezažil. Takže si dej příště bacha na tlamu, milý zlatý :). Protože umím být hodně zlá, když mám pro to důvod a přestože se taková nezdám.

(1) Tumblr

Víte, ruku na srdce, ale neznám nikoho, kdo by si vedl svoje webové stránky bez toho, aniž by se chtěl zviditelnit. A znovu tímto apeluju na ty, kteří to ještě nepochopili (i když jich moc není naštěstí :)), že tento blog byl založen za účelem toho, abych varovala všechny, kteří si zahrávají s poruchami příjmu potravy a jinými psychosomatickými nemocemi...zahrnující i nemoci psychické. Chci vás jednoduše odradit od toho, abyste si ničili své tělo, protože by jednoho "krásného" dne už mohlo být pozdě na to, to napravit. Když už s tím válčím 6 let, myslím, že mám rozhodně co předávat ostatním z mých vlastních zkušeností. Sama jjsem případ, se kterým si doktoři neví rady a akorát si mě přehazují mezi sebou jako horký brambor.

FREEDOM | ВКонтакте

Jo, není mi zrovna fajn..nejsem kvůli svým manio epizodám schopná ani chodit do školy nebo ven mezi lidi. Jedině s někým. Mám dluhy, už druhý rok opakuju jednu školu za druhou, trpím bulimií s etapami anorexie, bipolární poruchou, poruchou osobnosti, nefunkčními ledvinami, sebepoškozováním apod. Je mi líto, že to zašlo až tak daleko, ale nyní už není cesty zpět. Jsem neustále oteklá a nebaví mě poslouchat ty poznámky ostatních typu "Pání, ty vypadáš nějak dobře, to je úžasný, jak ses změnila." Jenže komu chcete vysvětlovat, že se neustále zavodňujete a to je na tom těle okamžitě vidět?!
Původně jsem chtěla změnit adresu blogu, ale to už jsem udělala jednou a nic se tím nevyřeší. Ti slídílci si vás stejně vždycky najdou a já se nestydím za to, co jsem, kdo jsem a co mám za sebou. Jsou na světě akorát lidi netolerantní bez špetky empatie.

Takže hodně sil všem, zdravím tímto i všechny blogerky a mé followers a posílám spoustu pus. 

Papa :) ♥

Komentáře

  1. buď silná a nesnižuj se na jejich úroveň... jak se říká stůj k slunci čelem a stíny budou padat za tebe... pomluvy jsou zábavou těch, co nechtějí řešit vlastní starosti :)

    OdpovědětVymazat
  2. kašli na nějakého debila :))

    OdpovědětVymazat
  3. Že se radši lidi nestarají o sebe, bože....:-/
    Drž se Andy!

    OdpovědětVymazat
  4. Holka, buď svá a na okolí nekoukej :) vše "zlé" se v dobré obrátí :) positive thinking :)
    Suzanne

    OdpovědětVymazat
  5. souhlasím s Iszou, místo toho aby se starali o sebe, tak se hrabou v životech jiných lidí! Zasloužili by si nafackovat!
    Andy kašli na takové blbečky, kteří mají touhu někomu dělat zle a místo aby si rovnali svůj život rozrývají ten tvůj.
    A jak píšeš: nestydím za to, co jsem, kdo jsem a co mám za sebou - to se rozhodně nestyď, protože taková jaká jsi, jsi jedinečná a já jen po pár příspěvcích na tvém blogu mám pocit, že musíš být super holka.
    Tak se drž a pamatuj na každou svini se vaří voda ;)
    Fandím Ti!

    OdpovědětVymazat
  6. buď sama sebou, najlepšie ako vieš. ja sama sa to ešte stále učím pochopiť, nevšímať si druhých. ale ide to. :) a máš krásny blog. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní23/8/13 11:26

    kasli na takychto ludi a ries seba. inac kolko mas teraz rokov? nech si viem vyratat od kolkych s tym uz bojujes. a cesta spat je vzdy, len to bude tazke. ale drzim ti strasne palce

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní5/10/13 19:03

    On/ona má snad krámy 360 dní v roce, takže jsme ho už přestali skoro všichni řešit.. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no...on je celej vadnej od hlavy až k patě...a tělo má jak ženská :D..čím to asi bude..že by žena v mužském těle?

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky