I refuse to sink

Tak mě tu opět máte (jásejte! :))!
Tentokrát nezačínám větou "Krásný den, zlatíčka.", nýbrž jen oznamuji, že jelikož jste si asi dle pasivity na mém blogu už s jistotou mysleli, že jsem s tím definitivně sekla, že se vracím zpět.
Víte, člověk nějak vycítí, co ho naplňuje a já už dál nemohla vydržet nenapsat vám žádné zajímavé články, novinky a opět udělat můj Diář trochu plnějším.

Untitled

No a jaký, že to byl důvod, že jsem o sobě tak dlouho nedávala vědět? - Nechala jsem se především ovlivnit neinteligentními a jednoduchými lidmi, co mají sami tak nudný život, že potřebují komplikovat životy jiných, kde vidí, že se jim daří. Ne, že mně by se dařilo, ba naopak. Ale v úspěšnosti s tímto blogem jsem navýsost spokojená. Teď už jsem si srovnala základní věci sama v sobě..počínaje tím, že jsem si uvědomila, že mám takový životní dar, pomáhat ostatním a porozumět tomu, co mají na duši díky vysoké dávce empatie od přírody a z vlastních životních zkušeností až po to, že se nesmím nechat ovlivnit lidmi, kteří na světě nemají žádné slovo, nic nedokázali a protože mi nedokáží porozumět a ani nechtějí, automaticky mě zařadí do šuplíku "Strangers, "Blázni" a tohle šíří ještě všude kolem sebe, aby toho nebylo málo. Víte, jelikož jsem absolvovala během těch pár měsíců několik léčebných procedur, měla jsem takový pokles nálady, že jsem se sem ani nepřihlásila, jelikož jsem se necítila, že si to nějakým způsobem "zasloužím". Ale o tom až později. Neříkám, že zase nebudu mít krizové období, kdy tu dlouhodobě zase nic nepřibyde, ale nyní cítím, že to je moje poslání.


A co mě nejvíc motivovalo? VY! Nevěřila jsem vlastním očím, co mi sem lidi jsou schopni napsat i po měsíční době neaktivity. Tak nádherné a motivující komentáře a vzkazy....nešlo to zahodit, měla bych výčitky svědomí, že jsem vás zklamala nebo vám nějak ublížila. A já si hýčkám své čtenáře a že je vás pořád víc a víc, to mám jenom radost a posouvá mě to dopředu.
A na co že se můžete tedy těšit v následujícíh dnech:
  • rozhovor s Jančou, která je krátké po léčení z mentální anorexie + fotky
  • mnoho šokujících novinek z mého života
  • odkaz na velký výprodej mého oblečení a kosmetiky na VotočVohoz
  • náhrada za zamlčenou giveaway
  • angličtina a užitečné fráze pro všechny ošemetné situace od Andie
  • škola osobního rozvoje od Andie
  • a mnoho dalšího :)
  • anketa na další cover aneb Vyberte mi písničku
  • otevření velkého drogového tématu s popisem vlastní zkušenosti
Rozhovor bude zveřejněn pravděpodobně dnes večer nebo v průběhu zítřka. Déle to trvat nebude.


Don't be ashamed of being "upside down"...it's your own way.

Andie



Komentáře

  1. Hello from germany :) would you follow each other on gfc and bloglovin? if you like you can start and i'll follow you back waiting for your response <3


    Please like me on facebook
    My Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední fotka je nejlepší :D

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  3. Zlatíčko moje, som rada, že si dala niektoré veci doporiadku. Ľudia vedia byť poriadne svine a viem aké je ťažké naučiť sa ignorovať ich, človek sa tak veľmi snaží, ale občas ho napadne, či predsalen nemajú pravdu. A vieš čo? Nemajú! Si skvelá osoba a máš veľkú cenu nielen pre svojich blízkych, ale aj pre nás dievčatá, ktoré ťa poznáme len z internetu. Pomáhaš mnohým ľuďom a pritom častokrát o tom možno ani nevieš. Ľudia ako ty majú v našich životoch nesmierny význam, tvoja prítomnosť v našich životoch robí život znesiteľnejším a to je pocit, po ktorom tak mnoho ľudí túži. V tvojich článkoch vždy vidím dve veci - ako vie byť život krutý a ako dokáže byť jedno dievča silné a vzoprieť sa mu. Viem, že nech sa stane čokoľvek, ty nájdeš silu bojovať a vždy budeš o krok vpred. Verím, že často aj ty máš strach čo bude ďalej, ale vedz, že všetci stojíme pri tebe a môžeš sa na nás spoľahnúť tak, ako sa my často spoliehame na teba a tvoje slová.

    Drž sa, dievča
    S láskou Zuzana Stanko

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní25/8/13 13:14

    jsem ráda, že jsi zpátky :) už se moc těším na další články o tom jak se máš, zejména na ten o drogovém tématu..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky