Most chaotic time after more chaotic time

Jelikož je půlnoc, tak vám všem přeji hezkou dobrou noc :) a těm, kteří hltací články po půlnoci (pochybuji, že nějací takoví jsou), přeji krásné počasí do nového dne.

m | via Facebook

PRASKNE MI HLAVA....teď jsem s hlavou naprosto v Neverlandu, jelikož nemám ponětí, čím začít, hlavou se mi promítají pocity viny a nespolehlivosti. Ale vám všem to chci prostě vrátit.

Víte, asi poslední dva měsíce to nebylo vůbec lehké...oproti tomu ta moje zlomená noha z minulého roku, se kterou jsem tři měsíce nevyšla domu, byla nic. S přítelem (Indem) spolu už žijeme asi dva měsíce...ale oficiálně jsme spolu od června. (zatím můj nejdelší vztah) a dneska se stalo něco, co se mi ze strany chlapa ještě v životě nestalo, že v půl 5 ráno mě domlátil jak psa..jen protože mi jeho kamarád napsal "jak se máš". A byl to jeho nejlepší kamarád, který mu pomáhá takovým způsobem, že po zažití toho začnete přemýšlet, jak "moc" pomáháte zrovna vy.
Víte, mám dojem, že jsem ho tu vůbec nezmínila, když jsem prožívala pasivitu blogu (a věřte, bylo mi to proti srsti). Ve zkratce...od začátku mi každý říkal, že mě bude akorát mlátit, že žena je pro chlapa jen majetek, musíš se pořád zahalovat do nějakých krajských kostýmů a vůbec hrozně moc uznávají manželství a především vzdělání. Všichni Indové si k nám jedou dokončit PhD. No a co jsem zatím poznala za dobu, co žiju s ním a téměř denně potkáváme jeho indské kamarády..

Read | via Tumblr
Zaprvé: 
-Indie je strašně velá zem a dělí se na něco, čím u nás nazýváme "regiony" a v každém z nich jsou lidé úplně jiné šarže, když to tak řeknu...a sám kamarád mi přiznal, že muslimové jsou blázni

Zadruhé:
-Co se týče předsudků Čechů na násilí v Indii, je to takhle >> prvně můj  názor je, že v každém státu máš špatné a špetku těch dobrých lidí...já po dnešní zkušenosti jsem na rozpacích..jeho kamarád se za něj zaručil, že ještě jednou na mě vztáhne ruku, dá mu do držky podruhé. Dnešek byl opravdu hektický

Zatřetí:
. Do všeho, co původně mělo být k jídlu, sypou tuny různých koření, takže v závěru to ani poživatelné není...ale toho svého už jsem naučila nahradit koření něčím méně aromatickým a od té doby jsou z nás šéfuchaři. Já, maniak do vaření a poznávání cizích kuchyní jsem z těch jejich jídel nadšená. Naprosto jsem si zamilovala kitchari..a dole ukážu fotečku. Mimochodem, budu tu otevírat celou kapitolu o Indii, celkové kultuře, mezinárodní kuchyni + přibyde spousta receptů, které jsem se naučila a mám zjištěno, že na českých stránkách je  nedohledáte..takže se těšte, pusiny :)


Začtvrté : Ano, chápu, je to jiná mentalita než my, ale některé věci prostě nedokážu překousnout, jako například, že jsou příšerně nepořádní, záchod mají zasviněný, na desce nalepené chlupy a všelijaký svinčík..a to nemluvím o tom, co jsem Perrymu vytahovala ze skříněk za minulý týden...jejich spešl dovezené věcičky od maminky jsou sice hezká věc, ale když vám tu stojí pixle, ve které je víc nacucaných červů než toho sušeného masa, moc lahodně to teda nevypadá..

Pro dnešek vše z ochutnávky indické kultury a více článků zítra (včetně drogových)

...takže jelikož už jsem napůl Indka, popřeju vám dneska v hindštině Śubha rātri... (Dobrou noc)

Vaše Andie ( <3 ) btw. chyběli jsme mi!

Komentáře

  1. Kamarádka taky měla Inda a jak byla ráda, že se ho pak zbavila. Ale přeju si aby u tebe to bylo jinak, snad s ním budeš šťastná. Ale to, že tě mlátí, se mi vůbec nelíbí! Jinak za články o Indii a její kuchyni budu moc rád :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně štěstí, Andie. Článek jsem si celý přečetla, zajímavé informace.

    OdpovědětVymazat
  3. Great post ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. no, holka, to si tedy umíš vybrat .. já ti radím: pryč od něj, co nejdřív můžeš! jak to udělal jednou, udělá to bez problému i podruhé. ne třeba hned, ale kdyby ses za něj nedej bože provdala někdy, tak to už mu bude všechno jedno, má tě jistou. prostě, uteč od toho dokud je čas!
    já mám třeba slabost pro Araby, líbí se mi, ale když vím, že tihle lidé jsou kulturně úplně někde jinde, byť si to nechceme přiznat a ani to vidět, JE to tak. mají jiné způsoby, zvyky a všechno, je to v nich hluboce zakořeněno.
    člověk, který dokáže uhodit ženu, je hajzl a nezaslouží si ji, ani žádnou jinou!

    OdpovědětVymazat
  5. Very amazing and delicious ensalad :)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Děvče, chlap, který si dovolí jednou vztáhnout ruku na ženskou, to udělá klidně znova a vůbec nebude mít zábrany. Může se stát jen to, že se to bude stupňovat, takže rychle pryč od něj. A je fuk, jestli je to Ind nebo Čech. Pokud se nechystáš smířit s tím, že si tě evidentně neváží, utíkej pryč. Jsou věci, který se prostě nedějí a jsou přes limit.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky