Slibovany a jiz dokonceny rozhovor s Janickou aneb "Az tady jsem se chytla"

Krasny den vsichni moji mili,

vim, je kratce po pulnoci, ale nedalo mi to a nemohla jsem usnout, kdyz jsem vam slibila rozhovor s moji vecnou spolupacientkou a kamaradkou Janickou, se kterou jsme spolu v nemocnici stravily ty nejtezsi chvile a navzajem jsme si pomahaly ...nevim, co dal k tomu rict :) ...rozhovor jsem hezky prolozila Jancinymi fotkami, takze si ji budete i moct predstavit..

Takze zaciname...


  1. Janičko, tak konečně po dlouhé době se ti podařilo vymanit se z těch nekončících nemocničních pobytů. Kde nastala změna, že ses najednou ocitla doma, ten zlom?

Nastalo to po první dovolence na víkend, doma jsem sice jedla jen ty svoje zdravé věci a ani o drobek navíc, ale jak jsem se tam vrátila najednou se mi nějak blesklo, že mi stejně nic jiného nezbývá než přibrat těch 15kg. Nepustí mě jinak. Tak jsem ještě ten večer, co jsem se tam vrátila z dovolenky snědla kvantu jídla (velmi nezdravého) MARGOTKU, KOLÁČKY, ČOKOLÁDU, ŠÁTEČEK, CHLÉB SE SÝREM, JOGURT, MLÉKO. A tímto dnem to odstartovalo. Bylo to asi po 6 týdnech, co jsem tam byla hospitalizovaná.



2. Můžeš mi trochu popsat, jak poslední (jediné úspěšnější) léčení probíhalo? V čem se lišilo od toho, kde jsme spolu byly předtím? Tuším, že to byl organizovaný a přísný řád..mám pravdu?

Tak určitý rozdíl tam byl. Prostě jsem to musela sníst všechno, jinak bych dostala zápis a to jsme nikdo nikdy nechtěl. Báli jsme se toho všichni jak čert kříže. Každý den (kromě víkendů) jsme totiž měli komunity a tam se to řešilo s doktorem či psychiatrem a opravdu to není nic příjemného, když musím mluvit o tom proč jsem třeba podváděla, nejedla, cvičila atd... Ale někomu to bylo jedno najdou se i takový jedinci Ale mezi ně patřili většinou děti s poruchami chování a retardací...



3. Pokud to pro tebe není příliš těžké odpovědět, kolik jsi musela přibrat, aby tvé tělo mohlo zase trochu normálně fungovat?

Už jsem se zmínila 15kg jsem musela přibrat, ale pustili mě a chyběli mi ještě 2kg, protože jsem prej vždycky doma pěkně jedla a přibrala, tak mi teda věří, že to zvládnu. Což udělali chybu a měli mě pustit až s mou opravdovou váhou. Protože já jsem ráda, když si tu váhu držím, ale přibrat mi doma nejde... Ano třeba půl kila se mi povedlo, jenže se toho leknu a druhý den to jídlo víc krotím a pak to mám zase pryč. Tento pátek pojedu na kontrolu a pokud nebudu mít tu váhu, kterou po mě chtějí, tak tam musím zůstat. Ale já to prostě musím nějak udělat, protože škola je můj budoucí život a tam nesmím chybět


4.Měla jsi během léčby takové ty černé dny, kdy sis říkala, že už nic nemá smysl, se vším sekneš a že nechceš žít se svým tělem dál?

Ano, takové chvilky mám i teď někdy, ale moc děkuji svojí mamince, která mě v tom nikdy nenechá a snaží se do mě cpát jídlo horem pádem za co jsem jí nesmírně vděčná a bez ní bych už měla aspon o 5kg míň!


5.Jaký byl tvůj nejhezčí zážitek za celou dobu všech léčení? ( btw snad si vzpomeneš i na mě :D). Určitě jsi potkala spoustu skvělých lidí, protože na psychinách jsou jen ti nejlepší .


Nejhezčí zážitek? Týjo to je těžké! asi když jsem byla podruhé v Brně. Tam jsme byli ta nejlepší parta, strašně jsme si pomáhali a byli uplně happy A to jsem v tom ještě nebyla tak silně zabředlá jako jsem byla pak při dalších pobytech.



6.Zaujal tě tam něčí příběh nebo něco neobvyklého, o čem jsi nevěděla a překvapilo tě to?

Já jsem byla vždycky fascinovaná těma feťákama. Nějak k nim mám blízko. Nebojím se jich, jsou většinou strašně v pohodě a je s nima sranda


mimochodem to my vime, ze  s nama fetakama je nejlip :)..asi proto jsme si tak rozumely, Jani :D



7.Máš teď naordinovanou nějakou medikaci? (Bereš nějaké léky?)

Léky naštěstí neberu, ale měla jsem jednu domu daný nějaké antipsychotika. Bohužel už si nevzpomenu na ten stupidní název. Ale bylo to zabijácké. Dávali mi to i ráno a to jsem celý den spala, klidně i na lavici ve třídě. A pak ještě dávku večer. Prostě furt jsem byla mrtvá, ale i přes to jsem dokázala cvičit... Uplně mi i kdysi tekly slzy, jak už jsem nemohla udržet otevřené oči...


8.Experimentovala jsi někdy s projímadly, diuretiky či jinými preparáty?

Projímadla a všechny takové chemie, jsem nikdy nezkoušela. Setkala jsem se s tím až poprvé díky tobě Andy Ale stejně nemám chuť to zkusit. Já mám pevnou vůli a když nechci nemusím nic jíst ani pít.



9.Je něco, co tě nejvíce odradilo a víš, že to v životě nezkusíš?

Asi ty drogy a cigarety, to je fakt děs. Jak jsou ti lidi pak vyklepaní a myslí jen na to jediné. Tam z velké většiny byli fakt tito lidi a ty absťáky měli silné. A taky už se nechci nikdy dostat na JIP a sondu Tolik slz..


10.Jak ty osobně vidíš svůj aktuální stav?

Je to mnohem lepší s jídlem než předtím. Každý den večer se musím tvz. přejídat, abych si tu váhu aspoň udržela. Sním ve 21h. večer třeba i 10ks buchet a jsem furt na váze stejná. Ale víte co je zajímavé? Já prostě přes den nechci jíst, jen fakt minimálně a velmi zdravě a pak odbije 19hod. a já můžu jíst všechno na co se podívám (kromě masa) nějak prostě večer cítím úlevu, že se můžu najíst a zaspím to. U všech je to většinou naopak prostě po páté večer nic, ale já to mám přesně naopak. A to je také můj kámen úrazu. Neumím jíst přes den jen večer, což nestačí.. Ale doufám, že to nějak vypiluju a pak už se nebudu muset večer přejídat sladkým. Teď to možná vypadá tak něco jako záchvatovité přejídání, ale já to nejím proto, že bych měla neovladatelnou chuť, nýbrž proto, že musím. Jinak vím, že bych hubla a to nesmím. Tak to řeším tímto způsobem. Přes den nemám výčitky a večer to zaspím. Kéž by mi i přes den zmizeli ty pneumatiky na břiše a stehna jak kombajn.. Jenže musím si na to zvyknout, chci totiž ještě vyrůst (mám na to nárok jsem snad nejmenší 15ti letá holka :-D).

Ja ti ode me predevsim strasne moc dekuju za rozhovor a jsem si jista, ze ty uz ted ten svuj bo drive nebo pozdei vyhrajes! Drz se kocko :))






THE END 

Komentáře

  1. Krásný, upřímný rozhovor. Holky, držte se!

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný rozhovor, věřím že to Jana zvládne. A zajímalo by mě co kluci a anorexie, setkali jste se s tím ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, nescetnekrat jsem se s tim setkala...chces nejake blizsi informace?:)

      Vymazat
  3. Beautiful photos !

    i follow you c:

    http://karo-karro.blogspot.nl/

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní23/8/13 11:10

    drzim janicke palce, teraz je pre nu dolezite, aby bola vpohode nielen kvoli skole. dnes som na tvojom blogu 1x, toto je prvy clanok co citam, preto toho o tebe neviem vela. len chcem napisat, ze diuretika su svinstvo a neschudnes z nich, len sa vody zbavis a ta voda sa doplni hned ako ich prestanes brat. ale mineraly, co si stratila uz nedoplnis. problem je, ze ked beries diuretika, tak sa ti odplavuju mineraly, mozu ta z toho boliet svaly, ale hlavne to ohrozuje srdce a pri nizkych hladinach sodika hrozi bezvedomie a koma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja toto vsechno vim, jen to sama nedelam..

      Vymazat
  5. Anonymní23/8/13 11:16

    este by som sa chcela spytat, ci nepoznas blogerku lifeless. ona mala kedysi blog, liecila sa v brne nejak okolo roku 2008 (a mozno aj neskor), ale potom zrusila blog, tak vobec netusim ako dopadla. jej meno bohuzial neviem, ani viac informacii, mozno mam niekde v starom pocitaci jej fotku. zaujimalo by ma, ako dopadla, ci este zije :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohuzel tuto blogerku neznam, ale treba osobne ano, ale nevim, o kterou se presne jedna :(. Jelikoz ja jsem nikdy nebyla ten typ holky s PPP, co cely den jen sledovala pro-ana blogy..nikdy jsem se o to nezajimala...mela jsem sveho rozumu dost na to, abych vedela, ze tam nic uzitecneho nenajdu, co by muj zivot nejak obohatilo. Jestli byla v Brne, je dost mozne, ze ji budu znat, ale potrebuji vedet jeji jmeno, nemam zadnou napovedu. Vetsinou holky, co se z toho dostanou uz na svuj blog zanevrou, protoze by se jim porad vybavovaly vzpominky z minulosti. Nekdo se k tomu driv nebo pozdeji vrati, ale nekdo taky ne.

      Vymazat
  6. I don't understand one word but the language looks so nice :D
    check out my blog and follow if you like it :)

    www.justorys.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky