Greek shopping

Přinutila jsem se už dnes večer a rozhodla se nafotit zbytek ze svých úlovků z řeckých obchůdků.
Víte, než se k tomu dostanu, chci podotknout, že tamnější lidé (teď mluvím o personálu v obchodech) jsou velice vstřícní, okamžitě vás obslouží, nabídnou to nejlepší přesně pro vás podle toho, co hledáte..o každém produktu vám povykládají i ty sebemenší detaily a v závěru se s nimi dá skvěle smlouvat o ceně. Někde jsem usmlouvala 5 euro, někde 2,5, ale proč o tom vlastně mluvím?! Zkuste si to porovnat s Českou republikou. V závěru dojdete k tomu, že vše, co bylo vyřčeno, je u nás přesně opačně. Někdo si to zdůvodňuje tím, že Řekové žijí po celý rok ve slunečném prostředí a to jim nepůsobí tolik stresu jako naše výkyvy počasí, někteří zase říkají, že je to vyloženě o kultuře...lidé jsou tam totiž hodně flegmatiční (až na výjimky)...a zbytek o tom třeba ani nepřemýšlí. A abych tu místo článku na téma "shopping" nepsala úvahu, tak už bychom se mohli dát do toho.
Předem podotýkám, že zase tolik jsem toho nenakoupila, jelikož můj obnos peněz, co jsem měla s sebou zrovna vysoký nebyl, ale něco jsem přece jen ukořistila. 


Tuto fotku jsem zveřejnila hlavně kvůli ledovému čaji bez cukru, kterého se u nás asi nikdy nedočkáme. Taky že cena byla dost vysoká...za jednu půllitrovou lahev cca 1,80 euro. Ale řekla jsem si...jsem tu zas po dlouhé době, tak to musím zkusit, když to u nás nemají.

Slimming cream



No, koupila jsem si tento údajně zeštíhlující krém. Ne, že bych věřila na zázraky, ale kosmetiku této značky si nemůžu vynachválit a byla jsem přesvědčena a stále jsem, že ani tento výrobek mě nezklame. Aplikovala jsem ho asi 7x a pokroky vidím....pomerančová kůže je vypnutější. Samozřejmě kdybych se řídila správným životním stylem, ani bych žádnou celulitidu neměla, ale alespoň něčím tomu můžu dopomoct.



Tělové máslo

Tuhle zázračnou věcičku jsem zkusila poprvé v životě a v žádném případě nelituju. Nesetkala jsem se s kosmetikou, která by pokožku tak skvěle provoněla, hydratovala a zjemnila. Značku Mythos používám už roky. Vždycky si z Kréty dovezu kvanta vlasových masek a šamponů, aby mi vystačily na delší dobu a když něco z toho dojde, objednám zase hromadně přes internet. Tělová másla byla k dostání ve více variantách. Já zvolila tu s olivovým olejem a zeleným čajem.








Hodinky Calvin Klein

Tahle spontánní akce na koupi těchto jednoduchých, ale přesto elegantních hodinek mě přepadla v jednom z tisíce obchodů se stříbrem, kterých je tam opravdu požehnaně a byl to takový dárek k svátku sama sobě. :)



Oslíková taška

No na nákupy skvělá a originální, ne? :)



A další...







...to poslední bych nechala bez komentáře

PS: Připomínám, že fb fan stránka je opět funkční :) (odkaz najdete pod rubrikami)

Komentáře

  1. S personálem v obchodech i jiných zemích mám stejné zkušenosti, ochotní, milý . . . no prostě opak toho co denně vidíme v ČR :) A co se týká nápojů, tak s tebou souhlasím, některých věcí se tu prostě nedočkáme . . .

    OdpovědětVymazat
  2. Kolik tě stál ten slimming krem??:-) a kde ho seženu?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky