Inhale the good shit. Exhale the bullshit.

Bylo dost těžké hledat inspiraci a především donutit se k tomu, abych zase něco dělala s blogem..

krásný den, moji milí,

Můj původní plán byl odletět do Řecka na dovolenou a odtamtud vám poskytovat každodenní postřehy, jenže jsem si to tam natolik užívala, že jsem notebook skoro ani neotevřela. Takže z původně promyšleného plánu jsem splnila ani ne polovinu, to jest, že jsem odletěla, užila si to a zase přiletěla. Ale abyste nezůstali tak úplně bez povšimnutí, nafotila jsem kvantum fotek, které budu postupně přidávat ať už k zápiskům do Deníku nebo jako separované photosessions. :)


Vlastně bych ani nikdy nevěřila, jak si tuto dovolenou užiju. Ano, samozřejmě, mělo to i své mouchy, ale každé hovno je má...a to doslova. :)
A protože zážitků jsem si přivezla skutečně nespočet, rozhodla jsem se pro všechnu tu směsku založit samostatnou rubriku, kterou už teď můžete najít pod ostatními štítky pod názvem "Greek insights" aneb Řecké postřehy.
Myslím, že si bude o čem povídat, jelikož to bylo už moje "popáté" na Krétě, ve stejném hotelu a na stejných místech. 
Asi bych vám měla trošku nastínit, na co všechno, že se můžete vlastně těšit. 

  • Představím vám zajímavá místa rovněž i s fotografiemi
  • Podíváme se na shopping
  • Místní lidé, zvyky a kultura
  • Zajímavosti, které vám vyrazí dech
  • Jídlo a řecká gastronomie
  • ..a mnohé další, co mě momentálně nenapadá :) 




Jelikož jsem se na té mojí milované Krétě vykrmila asi o 9 kg, takže o jídle se mi bude mluvit opravdu snadno. 

Pevně doufám, že jsem svou pasivitou neztratila vaši přízeň a nadále budete komentovat, co vás zaujme a navštěvovat tuto stránku :).

Více foto viz "Další informace".











Komentáře

  1. Hello from Spain, nice place. I like the pictures. Keep in touch

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem rád, že sis to užila, zasloužíš si to :) Řecko miluju, chvilku jsem tam pracoval a hned bych se vrátil. Fotky se povedly, jsou moc pěkné a taky ti to na nich sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z těch fotek je uplně cítít teplo ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní5/10/13 19:10

    Vypadá to tam krásně.. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky