300 úžasných followers

Nemůžu tomu uvěřit! Už je vás tu neskutečných 300! Ano..300..úplně se jen bojím to vyslovit ♥. Nevím, čím jsem si vás získala, ale na druhou stranu když pohlédnu na ty spousty nádherných komentářů, píšete mi, že se vám tu moc líbí, působí to tu na vás moc pozitivně a hezky a každému se líbí něco jiného. To byl můj cíl - rozmanitost! A je vidět, že se to osvědčilo. Poslední dny se opravdu snažím denně přidávat několik článků a zatím jsem ani jediný nevynechala. Protože vás mám ráda  a dáváte mi sílu k tomu, abych všechno nějak překonala, skousla tu realitu a šla dál. Můj sen je alespoň 1 200 followers, tak snad se k tomu někdy dostanu s trochou píle a vášně pro tuto činnost. :) Jste fakt úžasní a já se budu snažit, aby vás úžasných tu bylo čím dál víc.

Pusu,
Vaše Andie


Love you guys

Komentáře

  1. congrats on reaching this amount of followers!:) there are more to come <3

    OdpovědětVymazat
  2. Congrats Andie!! With hard work sure you will get 1200!!
    Kisses!

    Lucia Gallego Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Now we follow uu!! love your blog!! xx

    Gabriela Rose
    PANICULATA

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky