Avon rtěnka Colordisiac + poznej sama sebe podle tvaru tvých rtů

Přiznám se - při koupí této rtěnky jsem dost váhala, jestli jsem udělala dobře, protože jsem byla dlouhou dobu zvyklá na Maybelline v úžasném růžovém odstínu. 
Nicméně jak mi rtěnka přišla, vyzkoušela jsem ji a v žádném případě nelituji. Zbožňuju růžové rty. Tento odstín se hodí ke každé holce, je přirozený a nepůsobí křiklavým dojmem. :)


takhle vypadá můj oblíbený odstín Satin sheets 

Plusy:
  • velmi dlouho vydrží
  • zároveň rty velmi zjemní a vyživí jako balzám na rty
  • netvoří žádné mapy na rtech, pokud je nemáš popraskané
Mínusy:
  • hodně se obtiskuje na skleničky

A teď už k té slíbené charakteristice!...určitě se v tom aspoň trošku najdeš :)

PLNÉ, SMYSLNÉ RTY

  • ráda děláš druhým radost
  • nesnášíš rozbroje
  • vyhovuje ti tvůj pohodlný, zavedený způsob života
DROBNÉ, ÚZKÉ RTY

  • jsi disciplinovaná
  • jsi klidná a rezervovaná
  • nerada dáváš najevo emoce
SVĚŠENÉ KOUTKY

  • jsi romantická
  • velmi talentovaná
  • citlivá a uzavřená
SPODNÍ RET PLNĚJŠÍ NEŽ HORNÍ

  • snadno se zamiluješ
  • jsi věrná své lásce
  • jsi velmi smyslná
ROVNÉ, ÚZKÉ

  • jsi velmi hovorná
  • znáš svou cenu
  • máš vysoké sebevědomí

Komentáře

  1. ta rtenka je nadhernaaaa, presne muj odstinek :)))
    prijd se mrknout take ke me budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky