Change, change a znovu change

Ano, tento článek bude dominovat slovem "změna". Nyní ale uvidíte obrázky proměny mých vlasů. Samozřejmě jsem nenavštívila kadeřnici, aby mi ustřihla mé roztřepené konečky..i když v mém případě spíš 15ti centimetrové konce, ale včera odpoledne jsem se přemohla a šla mezi lidi. Bylo to strašně náročné. Připadá ti, jako by se na tebe všichni okolo dívali a pozorovali každý kousek tvého těla při chůzi. A nejhorší je to vědomí, že víš, že na tebe dohlédnou ještě z dalších 40ti metrů. Ale za včerejšek bych se chtěla spíš hodně pochválit (musím se taky naučit se chválit, když to za mě vlastní rodina neudělá). Nakoupila jsem šampon, dva laky na nehty, pudr a dvě řasenky. Ale co přišlo pak..zase mě polily litry potu, přičemž všichni chodili navlečení v zimních bundách a já byla jen v plandavém tenkém svetru. Musela jsem si sednout na lavičku a zapálit si. V tu chvíli jsem si řekla, že se musím dokopat k tomu, abych šla na ten pracák. Nakonec jsem tam opravdu šla a vyřídila jsem to. Akorát u nás je to fakt "úžasnej" systém. Když se jdeš evidovat na pracák, je skoro na druhém konci města než sociálka, kde si musím jít vyřídit hmotnou nouzi a příspěvek na bydlení. A to nemluvím o tom, že když si mám jít vyřídit invalidní důchod, tak ta budova je zas úplně někde jinde. Budu teď hodně v pressu, protože musím tohle všechno pořešit + zdravotní pojišťovnu, všechno tam nahlásit apod. A teď už k té červené barvě...ten nápad přišel spontánně. Cítila jsem, že potřebuju změnu..to je vše. Červenou už jsem sice dvakrát měla, ale i permanentní barva se mi vždy vymyje. Nicméně své změny nelituju a můžete se hned mrknout :).


Dneska vás taky čeká "new in" ze včerejška + po dlouhé době jídelníček. Prosím, abyste četli pozorně článek "Pravda o mých jídelníčcích + varování!"...aby mě někdo neosočil z toho že považuju své jídelníčky za normální.

Krásný zbytek dne! :)

Komentáře

  1. Moc ti ta barva sluší, jsi kočka :) u nás ve městě je naštěstí pracák a sociálka vedle sebe, takže za 10 min všechno oběhnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Si krásna :* A držím ti palce, nech sa ti splní všetko čo len chceš dosiahnúť, si silná tak hurá do toho ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Svedčí ti to,vyzeráš super :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky