Co se stalo s Miley?



Začalo to seriálem Hannah Montana, pokračovalo to velkým filmovým trhákem pod stejným názvem, spoustou písniček, do kterých se zbláznily nejen puberťačky ve věku 14ti let a dnes Miley vidíme s velkým váhovým úbytkem, o kterém mnohá média spekulují, zda-li je to ještě zdravé. Jinýmin slovy Miley just "Can't stop".


Asi největším jejím skandálem tohoto roku bylo vystoupení na VMA (Video Music Awards) 2013, které pohoršilo i takové hvězdy jako Willa Smithe, Kelly Clarkson a mnohé další.
Možná ještě někteří nevíte, o jaké že to vystoupení se jednalo. Takže tady pro vás vkládám video.



Původně Miley vystupovala sólo s obrovskými plyšovými medvědy  už i to neslo náznak, že letošní rok se Miley opravdu odvázala. Při navazujícím vystoupení s Robinem Thickem a jeho Blurred Lines se toto tvrzení jen potvrdilo. Inu, přesvědčte se sami shlédnutím videa.
Co myslíte vy? Co se s ní stalo? Bere drogy?..osobně si myslím, že začala drogy užívat, jelikož z vlastní zkušenosti poznám takového člověka. A co její obrovský váhový úbytek? To s tím může jednoduše souviset. Každopádně, budu ráda za vaše názory.


Komentáře

  1. ja som ju nikdy nejako nemusela ale niektoré jej staršie pesničky som si rada pustila .. o tomto vystúpení som nevedla, tak som si musela pozieť video, ktoré som aj tak ani nevidela celé, pretože ma to zaskočilo natoľko, že som nejko nemohla.. showbiz ma v poslednej dobe nejako neberie, ale asi ho začnem zase sledovať .. no a čo si o tom myslím ? podla mňa berie! nedávno som videla jej foto, kde je nahá u nejakej tyče, neviem čo to bolo ale .. uff!! možno by sa mala zamyslieť .. škandály nie vždy prkinášajú priaznivcov a myslím že v tomto prípade to bude skôr tak, že sa na ňu všetci z vysoka .. preháňa to dievča

    OdpovědětVymazat
  2. Změna je změna,krátke vlasy jí moc sluší,ale trochu je trapné že napodobuje Rihannu ale přesto Miley má konečně skvěle písničky.

    OdpovědětVymazat
  3. Miley jsem dřív měla ráda hlavně kvůli jejím vlasům a strašně jsem si přála je mít jako ona,byla v tomhle pro mě taková inspirace:) Ale teď už se mi vůbec nelíbí, možná co bych ji pochválila je postava, ale zbytek už asi ne:)

    OdpovědětVymazat
  4. Zabudla si na ten umelecky skvost, videoklip 'Wrecking Ball' ;] Ja si tiez myslim, ze dava nieco. Jej vyzor sa mi teraz paci viac ako predtym a k tomu ostatku sa ani neoplati vyjadrovat. ;]

    OdpovědětVymazat
  5. O vystoupení VMA jsem slyšela, ale neměla jsem dříve nějak náladu si záznam pouštět, pustila jsem si ho až dnes na tvém blogu a musím tedy říct, že to byl promrhaný čas. Miley jsem nikdy nějak neměla ráda, nekritizovala jsem nic. Od doby co si ostříhala vlasy, se nehorázně změnila. Ano, uznávám vlasy jí moc sluší a dokonce se mi líbí její postava, ale co bych jí vytkla je asi ten ustavičně venku její jazyk! Teď nynější její písničky se mi líbí, nejvíce wrecking ball a song s názvem 23. Ty se mi snad nikdy neohrají ale na ten klip na wrecking ball se nedá koukat. Olizovaní kladiva je pro mě příliš. Asi se chce nějak zvýraznit či proč to dělá, snad chce zapomenout na svojí minulost alá styl Hannah Montana ( nebo jak se to píše ) :D ... Ale některé věci opravdu přehání. A na tom vystoupění VMA, vypadá jak když si před nástupem něco švihla.

    Blog The ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Podľa mňa jej úplne preplo! Z toľkej slávy sa načisto zbláznila, do toho ešte ten rozchod... čím ďalej je to s ňou horšie. Mala som ju rada ale nejak zvlášť som ju nepočúvala. Ale toto čo sa s ňou deje je hrozné a ešte k tomu tie jej najnovšie klipy a vystúpenia ..... Je mi z nej zle.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky