Diary, 23. 10.

Krásné ráno, followers :)!

Sice to dnes není nějaké magické datum, ale mám potřebu vám zase napsat hned z první ruky, jak vše pokročilo a jak se to vyvíjí.
Za chvíli se musím vypravovat k doktorce a sama se děsím toho, jak zase přijdu vytočená...mám vůbec dneska náladu se s někým hádat o tom, jak se věci mají a nemají, když si na mě udělá čas jednou za měsíc na 10 minut?! A jsem si téměř jistá tím, že dnes mi odmítne i napsat nové prášky na spaní, jelikož ten Hypnogen stojí za prd....zaberou mi jedině tři pilulky a hned po 4,5 hodinách se probudím a už do rána nezaberu. Včera (respektive dnes), jsem šla spát až o půl 2 ráno. Dostihla mě bezmoc a zoufalost, co se týče hubnutí a finanční stránky. Můj obnos v peněžence činí 26 Kč a pokud mi dají hmotnou nouzi, bude to trvat minimálně ještě měsíc. Jelikož jsem kuřačka, takže si nedokážu představit, co nastane, když dneska dokouřím poslední 3 cigarety a potom? Nejspíš budu agresivní, naštvaná a hladová. Přemýšlím, zda-li vybrat ještě jeden mínus v bance...ještě můžu čerpat 500Kč, ale sami uznejte, že je to v mé situaci absurdní..s takovou bych se těm exekucím opravdu nevyhla.

fashion


A teď bych mohla zabrousit na nějaké ty plány do blízké budoucnosti.
Můj původní plán byl odletět do Anglie do práce vydělat nějaké peníze na dokončení studia a všelijaké další věci. Kterou holku by nepotěšilo, že si může jednou za čas něco koupit na sebe, co jí udělá radost a spraví jí to celý den, navíc vykouzlí i úsměv na tváři.
Jenže jak už to známe, na některé lidi se opravdu nemůžeš spolehnout a já jsem stejně ve skrytu duše váhala, jestli to ten známý s tou letenkou myslí vážně. Jenže na něj je taky spolehnutí jak na shnilý plot. Pořád tu mám ale ještě dvě nabídky...do prodeje na vánočních trzích v Irsku a práce ve skladech v Liverpoolu. 

Je to snad poprvé, co jsem tak nerozhodná..jelikož jedna věc, a to pro mě velice důležitá, nabrala pozitivního směru. S kamarádkou, se kterou jsme měly menší neshody a vázla nám komunikace, jsme k sobě opět našly cestu a zeptala se mě, jestli bych s ní v brzké době nešla bydlet do Prahy. A jelikož jí to věřím, že to myslí vážně, tak tuto variantu považuju v tuto chvíli jako tu vhodnější. Pronajmeme si společně garsonku a bude nám fajn. :)


( Moničko, snad mě za tu fotku nezabiješ :) ♥)

Je to zvláštní, ale v mnoha věcech jsme si podobné jako vejce vejci. Obě chceme dokončit střední, začít nový život a především se postavit na vlastní nohy.

Prozatím ode mě vše :*

PS: Dnes pro vás fotím svůj jídelníček, takže po stopadesáti letech se tu dnes večer objeví.

Andie

Komentáře

  1. Přeji ať se ti vše podaŕí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Anglie je lákavá a asi bych se rozhodl pro ni, ale v tuto chvíli je pro tebe Praha větší jistota. Snad u doktorky všechno dopadlo dobře, držím palce :) A kamarádka vypadá pěkně, tak ještě aby na tebe byla hodná a to společné bydlení vyšlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce Andie a snad si zvolíš tu nejlepší cestu pro tebe :)

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce Andie a snad si zvolíš tu nejlepší cestu pro tebe :)

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se na jídelníček a držím palce. Dnes mi konečně došlo, že je to "jen" život... prostě... o nic nejde.

    OdpovědětVymazat
  6. at se daří :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky