"Jo, mám se skvěle."

Taky říkáte tuto větu čím dál častěji?
Já už mám takto zavedený systém odpovědí několik let. Nekráčela jsem si životem s růžových balerínkách a kdybych měla mluvit o tom, jestli se něco do této chvíle změnilo, tak ANO a spousta věcí, jenže samozřejmě k horšímu. Co bych dala za to, abych se vám tu mohla pochlubit, že ta fotka níže s Louis Vuittonem a Starbucks donuts je opravdu moje.. Nepotřebovala bych vlastně ani takový přepych, "jen" chci být šťastná. A místo toho? Jsem neustále na rozpacích.

(39) coffee | Tumblr

Víte, za tu dobu, co neustále padám na dno a pak se zase za chvíli zvednu, jsem přišla na jednu věc. A to jest ta, že každý nutně potřebuje mít v životě určité jistoty. Když říkám jistoty, myslí se tím spoustu věcí, ale především ta, že vím vždy jistě, že třeba tam a tam se můžu vrátit, mám kde bydlet, mám svoje "doma", neskončím na ulici, mám rodinu apod. Nemůžu tohle říct a proto jsem neustále taková, jaká jsem. Vím, že jsem si svým chováním odehnala spoustu kamarádů..tím, že nemám na nikoho náladu (což si myslí ostatní), nechce se mi nikam jít a v neposlední řadě - hlavně se BOJÍM někam jít, natož někomu věřit.  S důvěrou je to jako s rozbitým talířem. Jednou se ti rozbije a ty ho ve většině případů sice můžeš slepit, ale už navždy na něm uvidíš, že byl jednou rozbitý a vidíš ta místa, kde se střepy setkávají. Tak je to i s tou důvěrou. Jednou ji někdo naruší a už nikdy nebudeš mít k tomu danému člověku důvěru stoprocentní. Vůbeš, budeš-li ještě nějakou mít. Každý jsme jiný.
Práci stále nemám, nemůžu nic najít, přestože jsem evidovaná na pracáku, ale nedivím se, mohla bych pro to udělat víc, jenže tady je to stále jeden a ten sám mechanismus. Cokoli udělám, je vždycky špatně. Když už nastane ta šťastná chvíle, kdy jsem ochotna nabýt nějaké síly, přijde moje rádoby rodina a všechna má očekávání a touhy zničí znechutí mi je a začnou opět říkat, že to stejně nedodělám. Museli byste u toho být...vžít se do mé kůže. Ale to je asi dost těžké. Nedá se to úplně jednoduše pochopit, ale zkuste si představit, když vás každým dnem někdo z vašich nejbližších ponižuje a zatracuje vás, vy nemáte práci a už ani peníze a kvůli vlastní matce nedostanete ani minimum sociálních dávek..nedostanete NIC. A jak chcete z tohoto bludného kruhu ven? 

Fashion | Beauty | Style

Chcete se odstěhovat, najít si práci. Jenže jak sakra, v tomto malém městě, kde není nikde volné pracovní místo, když nemáš konexy..(?) 
A co mě za poslední dny úplně dodělává je samozřejmě váha, to asi zůstane ještě nějakou dobu takové, jaké to je, ale když mi můj nejbližší člověk nedává skoro týden vědět a já si dělám starosti, co se děje nebo co jsem zase udělala špatně proboha? Takže mám-li vyjmenovat alespoň jednu tu životní jistotu, zklamu vás, ale nemám žádnou. Za poslední dny už jsem taky sepisovala dva dopisy na rozloučenou...

...už vážně nevím

PS: jak se vám líbí nový design? zítra ještě dodělám a upravím rubriky a bude to complete.

Mám vás ráda ♥!


Komentáře

  1. Jak bych ti mohla pomoct?

    OdpovědětVymazat
  2. Už prosím žádný dopisy na rozloučenou nepiš! :( zkus ještě dál bojovat a uvidíš, že i ty budeš časem šťastná. A určitě je nás tady spousta, kteří by jsme ti rádi pomohli.

    OdpovědětVymazat
  3. jednou jsi dole, jednou jsi nahoře....taky nemám zrovna šťastné období a trvá to už nějak dlouho...ale věřím, že bude zase dobře a zase bude důvod k úsměvu...neboj :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Andie, zahoď všechny černé myšlenky za sebe a otevři oči. Jsi mladá, tohle špatné období zkončí... UVIDÍŠ, HLAVU VZHŮRU.

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  5. nepoznam ta, citam tvoj blog ale vzdy ma zaboli, ako vidim, ze sa trapis.. nie som niekto, kto tu chce mudrovat, som len obycajna 27r. zena, ktora mala od malicka taky normalny zivot, taketo nieco som nikdy nezazila, no boli aj velmi tazke chvile a pred par rokmi som sa rozhodla zmenit svoj zivot celkom (napriek tomu ze som v podstate rastla v slusnej krestanskej rodine, ktora vsak naoko bola ina ako v skutocnosti, ale to som pochopila az ked sa mi otvorili oci), urobila som vela chyb a tiez stale bojujem so svojim demonom-ktory mi hovori ako nic nedotiahnem do konca, vsetko pokazim, sklamem ludi, proste stale ma provokuje a tlaci dole, no viem ze to nie je pravda a aj keby som vsetkych sklamala a nic nevedela, je tu niekto kto ma nikdy neprestane milovat a to je Jezis. nie som ziaden fanatik, obmedzeny clovek co je zakomplexovany, lebo mu viera nieco zakazuje a co ti tu bude davat kazanie, to nie je to co chcem.. ale som clovek ako ty, ktory zistil, ze jedina sloboda a ozajstne stastie je pri Nom.. a ze viem, ze nemusis byt veriaca,alebo si mozno sklamana,ze preco tak trpis a tak sa mozno aj na Neho hnevas... ale on nie je dovodom tvojho trapenia.. On je tym,ktory ta z neho moze dostat.. tu je stranka, kde su skveli ludia, ak chces, prezri si ju.. www.odminusukplusu.sk
    ..aj ked ti to mozno pripada cudne,myslim na teba a verim, ze sa to zlepsi,tak nestracaj nadej.

    pa, Mary

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky