Malý slovníček bloggerských pojmů

Přiznám se, že když jsem zakládala svůj první blog, chodilo mi spoustu ohlasů, abych se zúčastnila giveaway, ale já absolutně netušila, čeho že se to mám vlastně účastnit. :D Postupně jsem proplula mezi ostřílené blogerky a pochopila jsem i pár dalších pojmů...s kterými se budeš potýkat nejčastěji.

"Giveaway"

Tohle slůvko znamená takovou soutěž, kde splníš určité podmínky jiné blogerky (nejčastěji sledování přes GFC, na facebooku apod. + nějaká jednoduchá otázka) a po jejich splnění si pod článek soutěže můžeš přidat komentář. Někdy se stává, že když splníš ještě nepovinnou podmínku jako plus, můžeš si přidat jeden komentář navíc. Čím víc komentářů můžeš zadat, tím je vyšší šance, že vyhraješ. Giveaways většinou trvají jeden měsíc a soutěží se o všechno....od kosmetiky až po knihy, kontaktní čočky apod. Losování může proběhnout několika způsoby. Můžeš losovat výherce přes internet, přes "mr." random :D, pomocí lístečků nebo toho, že si řekneš číslo a komentář s tím číslem vyhrává. Poté výherce kontaktuješ na již uvedený email.



"Wishlist"

Tohle označení se používá pro takový seznam, který si blogerka sama vytvoří. Nacházejí se v něm věci, které by si přála koupit a získat. Většinou v něm najdeme nové hadříky a kosmetiku, popř. knížky a další věci.


"New in"

Pojem "New in" můžeme chápat jako výpis toho, co nového jsme si zrovna nakoupili a podělit se s tím pomocí fotografií ostatním blogerkám.


"GFC"

Tady jsem taky byla dost na rozpacích, co že tato zkratka vlastně znamená. Ani jsem v začátcích nezjistila, že jde o zkratku :D. Je to zkratka pro Google Friends Connect, který disponuje tím, že tě ostatní návštěvníci blogu mohou pomocí něj sledovat, přidat si tě do kruhů apod.


"Followers"

Je to označení pro lidi, kteří veřejně sledují tvůj blog a mají tě už na seznamu již zmíněného GFC. :)

♡Still-getting-there♡ | via Tumblr

Napadají vás ještě některé další pojmy?

Komentáře

  1. Pořád nechápu, co je to swatch! :D Už jsem si myslela, že tomu rozumím, ale najednou jsem to slovo zase četla na jiném blogu použité v úplně jiné situaci :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky