Monday post + odpovědi na vaše otázky



亀井のかわいさがヤバいことが判明

Hezký den,

dnešní Diary bych započala odpověďmi na Ripperovy otázky, které mi položil v jednom z předchozích komentářů a zároveň to skloubím i s diářem. Ripper se mě ptal na mé plány do budoucna, školu, práci, život...
No, tak čím začít..co se týče školy, samozřejmě mě dost mrzí, že jsem nechala ze zdravotních důvodů hotelnictví, jelikož zrovna tohle je obor, v kterém bych se chtěla v budoucnu realizovat. Poté jsem nechala i podnikatelské školy. Jednak protože mi ten obor absolutně nic neříkal a v budoucnu bych se administrativou živit nechtěla. Na hotelovce jsme taky měli podnikání, takže např. otevřít si restauraci by byl můj velký sen, ale to až se někde usadím a budu mít nastřádané nějaké peníze. Podnikatelské jsem nechala především kvůli otřesnému kolektivu a bandě velmi jednoduchých lidí, kteří nemají ani nejmenší pojem o tom, co to je život. Uznávám, vždycky jsem měla problém zapadnout mezi mladší kolektiv, ale ani v budoucnu mě to nemine. Na tuto školu chodí ti největší flákači a průseráři tohoto malého města (neříkám, že všichni) a škola samozřejmě každého přijme, jelikož z něj má peníze, je to totiž soukromá škola a může tím potom prosperovat. A mé plány se školou do budoucna? Když to můj zdravotní a především psychický stav dovolí, zase nastoupím na hotelovou školu, akorát do jiného města, jelikož v tomto mám jasno. Ničím jiným se živit nechci. mou výhodou přijetí by mohl být i barmanský certifikát. Takže následující září bych se k tomuto oboru jednoznačně vrátila. Mezitím je tu otázka, zda odletím do Liverpoolu za prací a životní změnou. Kdyby to vyšlo, nebyla bych v Čechách ani přes Vánoce. Ve městě, ve kterém žiju, není žádná práce, ani u popelářů nebo úklidových firem, takže kde mě vždy vzali, bylo Brno. Jenže momentálně nemám peníze na to, abych tam platila někomu nájem. Nechci bydlet s žádnými spolubydlícími, které neznám. Zaprvé nikdy nevíš, na jaké lidi zrovna natrefíš a zadruhé když např. přijdeš z nějaké akce pozdě večer, navzájem se budíte, rušíte se a v neposlední řadě každý má jiný obrázek o pojmu "pořádek"..především v kuchyni. Vím, jak to chodí a já jsem dost nekonfliktní člověk. Vyhýbám se hádkám a jakékoli spory nesnáším.

Dále taky pořád trvá má kariéra v Avonu a Oriflamu, kde pracuju už 4 roky. V Oriflamu mě povýšili na pozici Consultant z Distributora, takže aspoň za tohle jsem ráda a doufám, že až bude aktuální vánoční katalog, tak budu mít alespoň pár set ze zisku. Na Vánoce bývají objednávky nejlepší..určitě chápete proč.

Aww

A kdybych se měla zaměřit na nějaké vzdálenější plány, tak na příští léto plánuju nastěhovat se do Řecka a sehnat si práci např. v cukrárně nebo kdekoli jinde. Do té doby bych potřebovala vydělat peníze a především dostávat měsíční příjem ve formě hmotné nouze + invalidní důchod. Vím, že podle všeho mám nárok na plný, jenže víte, jak to dneska chodí. Každému cigánovi ho dají, protože z něj mají strach a normálním lidem, kteří jsou na vozíku ho nepřiznají. Takže zároveň doufám a nedoufám.

A co mě čeká dnes? Za chvíli mířím do drogerie, jelikož postrádám pár užitečných věcí. Musím si koupit lak na nehty, takže se v průběhu dneška můžete těšit na recenzi. Dále tužku na obočí a dále něco v akci, co by se mohlo hodit. A to nejdůležitější - jdu zase načerveno, takže dvě barvy na vlasy :). Mám je moc dlouhé, takže jedna mi nestačí. Budu s tím jako vždy experimentovat doma. Večer si uvařím na zítra česnekovou polévku, kterou nadevše miluji a musím jít k bábě pro varnou konvici a zbytek věcí, co tam mám. Opomenula jsem Úřad práce a důchodový odbor, jenže nejsem momentálně schopná říct, jestli se do toho dokopu. Taky ještě musím jít na poštu zaplatit mé "zadlužené" složenky. Ale s dluhem v bance to bude už horší.

Co vás dneska čeká za dobrodružství? :)


Komentáře

  1. hey dear :) thank you for passing by my blog.unfortunately i don't understand what you are saying in this post but the painting of the make up is very nice :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, děkuju, že jsi reagovala na můj dotaz o odpověděla :) Vidím, že máme stejný sen a to je vlastní restaurace, snad se nám to jednou splní :) Asi jsi taky z Moravy, podle toho co píšeš o práci, znám to, jsem už na pracáku delší dobu. Jinak můj dnešní den je takový, že ráno jsem musel k doktorce, no jo chřipka, takže teď ležím a čumím na filmy. Pak jel do nemocnice se objednat na cévní ambulanci a pak konečně vyčerpaný s horečkou domů. Takže to taky není ideální den i když možná lepší než běhat po úřadech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, že máš nějaké zdravotní problémy. Přeju ti, aby se to co nejdřív zlepšilo. Ano...sen o restauraci trval, trvá a bude trvat :)

      Vymazat
    2. Děkuju. Jo nějaké problémy jsou, ale když čtu o tvých problémech, tak ty mé jsou jen maličkost :)

      Vymazat
  3. Ahoj, diky moc za navstevu meho blogu. Moc rada ponavam nove ceske blogerky.Mas super blog a sleduji te na G a jestli chces tak se muzem sledovat na Facebooku a instagramu. Dej mi vedit.
    http://www.fabuloustorture.blogspot.com
    http://www.facebook.com/FabulousTorture
    instagram/@fabuloustorture

    OdpovědětVymazat
  4. Hi. Thanks for invite. I followed you on GFC, hope you do the same.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky