"New in" 7. 10.

Tak začala bych šamponem.. :)


Když nepoužívám tento šampon, okamžitě mi jiný šampon vytvoří spoustu lupů po celé hlavě a to já nesnáším. Snad už od mých deseti let používám pouze tenhle, akorát např. v jiných variantách. Před nějakou dobou přišlo na trh i jablíčko, ale měla jsem vždy problém ho sehnat ve velkém balení. Včera se mi poštěstilo. Koupila jsem 400 ml za akční cenu 99,90-,. Šampon můžu každému vřele doporučit. I těm, co lupy nemají. Získáte tím aspoň prevenci proti nim. :) Mně jako jediný pomohl a to po kráké době obdenního používání bez kondicionéru. Určitě budete spokojeni i vy.

Laky na nehty


Značku vám nepovím, jelikož jsou u nás "neznačkové". Ale můj názor na neznačkové laky je ten, že je úplně jedno jestli si koupíš od Rimmel za dvě stovky nebo tenhle za 30-,. Osobně tyto laky mi vždycky déle vydržely a neloupaly se. Rovněž zasychaly i kratší dobu než mnohé rychleschnoucí.
První odstín není moc dobře vidět, ale je takový červeno-malinový a vypadá moc hezky. Ten druhý je křiklavá rudá.

Barva na vlasy



Tuhletu "Palletku" jsem nikdy předtím nezkoušela a za tu cenu mě moc příjemně překvapila. Barvení vlasů nesnáším, je to piplačka a z toho čpavku (amoniaku) mi vždycky slzí oči, jako tomu bylo i u téhle. Ale barvou opravdu překvapila. Není křiklavá, vlasy pěkně zjemní a lesk by měl trvat déle než u běžných barev. Rovněž je prý s keratinem, ale na to já moc nevěřím.

Řasenky Studio Lash, miss sporty


No..tak z těchhle řasenek mě teda neuchvátila ani jedna. Ale zkusila jsem to, když byly obě za 70 Kč. Vůbec nemalují...je to jako by sis přetahovala řasy umytým kartáčkem na zuby a ta zelená taky dost slepuje řasy. Konzistence je asi moc hustá, že se na kartáček ani nepřichytí.

Sprchový gel Radox


Vybrala jsem si ten Milk & Berries...protože jeho vůně a konzistence je naprosto úžasná. Co víc k tomu říct O:).




Komentáře

  1. Nice shopping:)

    hugs
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. ten lak má nádherný odstín!:)

    OdpovědětVymazat
  3. I'm using this cosmetics.They're nice and cheap :)
    Thanks for your visit!
    I follow your blog!
    Kisses, Iza :*

    OdpovědětVymazat
  4. I like head&shoulders ! :) great shopping ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. jablkový head&shoulders milujem aj ja :) pekne po ňom voňajú vlasy...dobrý je aj citrónový a cez leto si kupovávam mätový, príjemne osvieži v tom teple :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta barva na vlasy má úžasný odstín! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle není zrovna kosmetika pro vegany :-O

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní8/11/13 11:46

    Ahoj Head and Shoulders testuje na zvířatech, myslím, že ani Pallete ani neznačkové laky ani Radox na tom nejsou o nic lépe - určitě nemají certfikát o netestování! Kosmetika to je možná líbivá, ale ne zrovna k prezentaci na veganském webu... Je samozřejmě naprosto Tvoje věc, co používáš, ale jestliže si najdu veganský blog s tématem kosmetika s nadějí, že se inspiruju a najdu testovanou kometiku, trochu mě to zklame. Pavla

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky