Nová rubrika Cruelty Free

Je to nehorázná očista....především mého svědomí. Dřív jsem si jogurty a ostatní živočisné produkty zase tak nevyčítala, jelikož jsem si naivně myslela, že to zvířatům neubližuje..jen maso jsem nejedla. A teď, nejím ani mléčné výrobky a veškeré živočišné produkty (kromě medu někdy) a nemůžu to slovy popsat. Je to jako kdyby ze mě spadl obrovitánský kámen...zachráním tím desítky ne-li stovky životů ročně a to je úžasný pocit, pokud někdy o sobě pochybujete. Doporučuji udělat tuto očistu...zároveň tomu můžeme říkat "očista duše". :) Je to vážně vynikající! Já jsem na to hrdá a odhodlaná tohle dodržovat celý život.

Rovněž spolupráce s neziskovou organizací PETA na ochranu zvířat mě tak neskutečným způsobem naplňuje, že si nedokážu představit ani v těch nejhorších snech, že bych s touto dobrovolnickou činností přestala.
A abychom darovali život zvířátkům, přestaneme používat šampony značek, pro které muselo oslepnout velké množství králíků, nebudeme jíst maso, jelikož pro naše tělo není jakkoli přínosné, akorát nám zahlení organismus a nebudeme navštěvovat cirkusy, Zoo  veškeré zvířecí atrakce a v neposlední řadě..nebudeme na sobě nosit pravé kožichy ani kůži. Není přece pěkné nosit na sobě desítky tělíček mláďat, které krutí lidé ukradli svým matkám, které se nemohly ubránit.
Všimla jsem si, že mluvím za "nás"..v množném čísle. Samozřejmě nikomu nic nevnucuju a nemám v plánu někoho kritizovat apod., ale kdo má alespoň nějaké emoce, ten do toho určitě půjde se mnou.

Tak co, přidáte se? :)



Komentáře

  1. Jsem moc ráda za tuto rubriku, na té fotce ti to moc sluší Andie !! :)) K té spolupráci s PETA ti moc gratuluji, měj se krásně..

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Nikolko, moc! Dnes se chystám k tobě na návštěvu :)

      Vymazat
  2. Hello from Spain: I agree with you. We respect the animals, keep in touch

    OdpovědětVymazat
  3. Ty si vážně myslíš, že když si ty výrobky nekoupíš, tak tím nějaké zvíře zachráníš..? Aby k tomuhle došlo, tak by lidé museli ve velkém přestat kupovat živočišné produkty ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby si to tak řekli všichni, nezachrání nikdo nic. A jelikož nás už je několik milionů, určitě to svůj význam mít bude. I kdyby ne, rozhodně je mé svědomí klidnější.

      Vymazat
  4. Souhlasím, jsem již půl roku veganem. :) Chtěla jsem se zeptat, jestli to není příliš osobní, jestli bych se tě mohla zeptat na pár věcí týkajících se tvé nemoci? Potýkala jsem se přes tři roky s bulimií a ráda bych si o tom s někým popovídala.. Ale nemyslím si, že bys to ráda probírala takto veřejně přes komentáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, ráda se pokusím zodpovědět tvé otázky. Kontaktuj mě přes fb stránku. Nebo mi sepiš interview a já z toho pak udělám článek :).

      Vymazat
  5. neberiem nikomu nejaké jeho presvedčenie vo veciach zachraňovania zvierat tým, že nebudú jesť mäso ako vegetariáni alebo nič živočíšne ako vegáni...len ma vždy veľmi zaujíma, ako si hlavne vegáni doplňujú živočíšne bielkoviny?? síce pomer rastlinných a živočíšnych bielkovín, ktoré organizmus potrebuje je cca 70% pre rastlinné ku 30% živočíšnym, no aj tých 30% ten organizmus potrebuje...a kde tých 30% vegán vezme, keď nič živočíšne neprijíma? neber to v zlom, je fajn, že si si našla nejaké svoje presvedčenie, ktorému chceš veriť a ktoré ťa bude nejako držať nad hladinou, len toto vegánstvo mi z hľadiska zdravia človeka veľmi nevonia :)

    OdpovědětVymazat
  6. Např.: http://www.vegan-fighter.com/vyziva/veganske-zdroje-kvalitnich-bilkovin.html

    OdpovědětVymazat
  7. Např. http://www.vegan-fighter.com/vyziva/veganske-zdroje-kvalitnich-bilkovin.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky