Podzimní giveaway

Jelikož předchozí Giveaway byla z důvodu stagnace mého blogu neúspěšná, rozhodla jsem se rozdělit se s vámi o kosmetické dárečky znovu. :) Chci si vás hýčkat! :) Je vás tu už téměř 300 a já jsem nesmírně šťastná za to, že vás mé články baví a rádi se sem vracíte. Zároveň bych vám chtěla moc poděkovat za velikou podporu, jste opravdu skvělí. 
No a teď už k naší slavné giveaway. Na co se může výherkyně těšit?
1) malinový lesk na rty značky Yves Rocher 
2) kajalová černá tužka na oči od Oriflame
3) oboustranná řasenka Lash Explosion od Oriflame
+ jako bonus vzorečky pleťové kosmetiky 

Lesk ti zaručí, že pro svého kluka budeš princezna k zulíbání, to ti teda slibuju. Ta vůně malin a výborná chuť je něco nadpozemského. Řasenka zase vykouzlí z tvých očí nádherná kukadla mrkací panenky. Kartáček na jedné straně dodá tvým řasám objem a kartáček z druhé strany zase délku. Můžeš si vybrat, kterou stranu zvolíš nebo je můžeš navrstvit v kombinaci na sebe. Tužkou nakonec podtrhni obrysy svých kočičích očí a všichni na tobě budou moct oči nechat.


A co pro to musíš udělat??
  • sledovat mě veřejně přes GFC (Google Friend Connect - v levém sloupci blogu) - do komentáře mi napiš své jméno, pod kterým mě sleduješ
  • sledovat mě přes facebook (odkaz rovněž v levém sloupci blogu) + do komentáře napsat své jméno, pod kterým mě sleduješ
  • na mou facebookovou stránku pozvi všechny své přátele
  • hlasuj pro mě v Blogerce roku (odkaz v levém sloupci), vyhledej jméno Andie Chambers v kategorii Life. Hlasování nutno potvrdit přes email.
  • do komentáře napiš, co tě na mém blogu nejvíce baví a jak často sem (popravdě!) chodíš
  • když budeš sdílet odkaz na mou giveaway, napiš mi do komentáře odkaz, kde to sdílíš a za to si můžeš přidat jeden komentář
  • do komentáře na závěr připiš svůj email, abych tě v případě výhry mohla kontaktovat
  • zasílací adresa nesmí být mimo ČR
→ uzávěrka soutěže bude 20. 11. 2013 a výherce bude vylosován pomocí lístečků s vašimi jmény, které před losováním vyrobím :)

Přeji všem hodně štěstí!


Komentáře

  1. Řasenka by mi teď bodla jako nikdy :) jinak ráda čtu tvé články ze života...
    gfc: gleys
    fb: Káče Školudíková
    katka.sk@seznam.cz
    Gleys is Here

    OdpovědětVymazat
  2. GFC:Suzie
    FB:Zuzana Žoužel

    chodím sem tak často, jak napíšeš nový příspěvek

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Barbora Bee
    FB: Barruš Bursíková
    Ráda se na tvůj blog vracím . Máš zajimavé články a vždy se nšco nového dozvím :))

    barabursikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. strašně rády bych ty věci vyzkoušela
    protože jsem žádnou z nich ještě neměla
    máš super blog
    dívám se na Bloglovin jako alisekblog
    email : alicestastna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. GFC: ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    Nejvíc mě baví recenze :)
    email: zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sdílím: https://www.facebook.com/zm.prodej/posts/346709242131961

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí tvůj design, působí to tady hrozně pěkně a píšeš super recenze:)
    denisa.hartmannova@email.cz
    GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: El
    FB: Jitka Burdová
    nejvíc mě baví recepty :) třeba ty krevety vypadají fakt úžasně! A chodím sem tak dvakrát do týdne, podle toho, jak si vzpomenu.
    eliota@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. sdílím zde: http://giveaway-seznam.blogspot.cz/2013/10/andie-chambers.html

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Moje malé nudné já
    FB: Kikina Gasmanová
    Co se mi nejvíc líbí na tvém blogu? No to je jednoduchá otázka. Myslím si o sobě, že jsem náročný čtenář, nesedne mi každý článek a zvlášť ne ku příkladu několik od jednoho autora a na tvůj blog příjdu, kouknu se na články a můžu se začíst do jakéhokoli, pač všechny mě baví.:)

    Email: jakrikusik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Veronika

    na tvém blogu jsem poprvé. :) Krásné fotky, jednoduchý desgin.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Kača HooDy
    FB: Katy HooDy
    Zajdu sem aspoň 1x týdně :) Ráda brouzdám po blogu a zjišťuju nové věci :)
    malejcumacek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Gfc Adieaj, Fb Áďa Ducháčová
    Na tvůj blog chodím jak mám čas, někdy každý den, někdy třeba 3 dny ne..
    bastet1212@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji jako Monika Indráková tady i na FB ;) Nejsi v té finálové desítce, takže nemůžu už hlasovat :D Chodím sem docela často, protože přispíváš hodněkrát za den a aspoň jeden článek mě většinou zaujme podle názvu :) Líbí se mi témata, o kterých píšeš, takto nemůže povídat každý. Ale upřímně, nezajímá mě veganství :D Super ceny!
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji jako Annie Horan, na FB jako Annie Pavlovová.
    Líbí se mi témata, o kterých píšeš, ale často by to chtělo zajímavější názvy a obrázky u článků,. :)
    NialleR@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji jako TýnKa ,přes facebook _Kristn Týna Krejcarová :-)
    Líbí se mi články o receptech,zdravé výživě celkově o jídlu a tak podobně!
    Na tvůj blog jsem narazila teprv před pár dny,ale chodím sem často,abych si něco přečetla,vážně mě zaujal!;-) O tom veganství jsou super články,začalo mě to zajímat. Jinak zrovna si jdu opsat tvuj recept na domácí müsli:-D Prostě skvělej blog,nemám co dodat<3
    tyna183@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní6/11/13 17:14

    Ahoj,
    Mas super blog, a ta giveaway je vazne super.
    Email michaelkastrakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. strakovamichaela123.blog.cz6/11/13 17:19

    Mas supeer blog. I ta živé sexy je moc super.
    Email michaelkastrakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Sledují te, mas bez a blog.
    Email: michaelkastrakova@seznam.cu

    OdpovědětVymazat
  20. Na tvůj blog chodim.Mas ho pekny.
    Muj email: michaelkastrakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, na Tvůj blog jsme narazila nedávno díky receptům které přidáváš na FB stránku o veganských receptech :)
    V momentě, kdy jsem rozklikla i blog, tak jsem neodolala a hned pár vyzkoušela a hodlám pokračovat, všechny totiž vypadají božsky :)
    Jen tak dál, ráda se sem vracím.

    FB: Eva Šindelářová
    evesindelarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: Peťule
    FB: Péťa Turoňová
    peta.turonova@seznam.cz

    krásný blog :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky