Řasenka Imperial od Dermacol

Tuto řasenku jsem si zamilovala ze všech těch vyzkoušených řasenek úplně nejvíc. Většinou nás reklamy akorát klamou, když slibují objem řas, délku jako mrkací panenka a natočení o 360 stupňů. Matka mi vždycky argumentovala tím, že je to hloupost, aby se ti řasy o několik milimetrů prodloužily, protože když je máš krátké, nikdy nebudou delší než ty, které máš. Můj  názor na řasenky slibující výraznou délku je ten, že je shledávám tak napůl omylem a napůl faktem s nějakým tím háčkem. Jsou i dobré mascary, která obsahují umělá vlákna, která se ti zachytí v konečcích řas a tím pádem budou tvé řasy viditelně delší.
Osobně nenávidím ty vodové řasenky, jejichž náplň mi připomíná spíš tuš, co jsme používali jako děti základní školy na prvním stupni ve výtvarce. Ale mascara by zároveň neměla být ani moc hustá, aby se neslepoval kartáček. Je třeba najít kompromis! A já přesně ten kompromis, o kterém mluvím, našla právě v této řasence Imperial od Dermacolu a už nebudu chtít žádnou jinou.


Pozitiva:

  • úžasně opticky prodlouží řasy
  • řasy rozdělí jednu po druhé
  • působí přirozeně a neslepuje řasy
  • dobře se nanáší a není potřeba ji vícekrát vrstvit
Negativa:
  • rychle vysychá

Řasenku můžeš koupit i ve voděodolné variantě, ale to teď v zimě asi moc nevyužiješ, takže zvol růžovou, protože jenom růžová to může být :).

Komentáře

  1. Tuhle řasenka miluju, bohužel mi už taky došla :( Až budu mít řasenkovou krizi tak po ní určitě sáhnu :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kámoška má tu první a jinou už dlouho neměla, takže se dá odvodit, že jí vyhovuje :D

    PS. Ke komentáři na mém blogu ;))
    Tak hodně štěstí v soutěži :D zlato přeji :* :)) :D ;)

    K ikonkám: V základním návodě, kdy máš HTML kód, který ti umožňuje z obrázku udělat odkaz, no, a já mám malé rozměry (ikonky jsou můj výtvor), které se nijak nenastavují a automaticky jsou takto do čtverce ;))
    Tak nevím, vysvětlila jsem to dobře? :D
    Když, tak mi ještě napiš a já ten návod napíši nějak jinak :D
    :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si momentalne zamilovala najviac Maybelline Collosal cat eyes. Nepoznam nazory ostatnych ale mne teda sedi perfektne. :]

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky