Lush wishlist

Takový seznam, co bych si chtěla do Vánoc splnit, i když asi pouze jen v mých snech. :D

1.) Pleťová maska LUSH, Cupcake

Pleťová maska mi už zoufale dochází a je to zrovna jedna z kosmetických věcí, bez které se nemůžu obejít. Tato maska by mi měla sednout přesně k mému typu pleti, rychle se mastící. I když už za chvilku nebudu "teen", tak prý účinkuje i na starší. :)





2.) Make-up LUSH, Jackie Oates

Až mi dojde můj make-up, musím už dopředu přemýšlet, jaký bude ten následující, co mi přistane v nákupním košíku. Vybrala jsem si tento a to z jednoho prostého a srandovního důvodu. Čím dál víc slýchávám na svůj účet, že jsem jako porcelánová panenka (asi  kvůli alabastrové pleti a velkým mrkacím očím připomínající panenku). A hle..koukám na popis tohohle výrobku a prý je jako dělaný pro vzhled porcelánové panenky. No není to osud?




3.) Snow Fairy sprchový gel

Údajně hit každé zimy s úžasnou sladkou vůní po cukrové vatě a vanilce. Je pravda, že sice stojí dost peněz, ale Ježišku, prosím, přines :)




4.) Čistící mýdlo Fresh Farmacy




5.) Šampon BIG

Šampon na rychleji se mastící vlasy s 50%ním podílem mořské soli pro lesk a objem a s citronem pro měkkoučké kadeře. Inspirovala mě především ta mořská sůl, jelikož mi stačilo vidět, co s mými vlasy bylo schopno udělat moře.




6.) Tuhý deodorant T'eo

Komentáře

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky